یافتن اطلاعات در مورد انواع فون عکاسی کار سختی نیست. کافی است در اینترنت جستجویی ساده انجام دهید. آن‌چه که از اهمیت برخوردار است برگزیدن یکی از این انواع است. علاوه بر مزایا و معایب هر یک از این‌ انواع، عواملی نظیر قیمت نیز در انتخاب شما دخیل خواهند بود.

انواع فون عکاسی را بشناسید

انواع مختلفی از فون عکاسی در بازار موجود هستند که البته همه‌ی آن‌ها عملکردی مشابه دارند. تمام این پرده‌ها نسبتا نازک هستند و تنها به عنوان پس‌زمینه‌ی عکاسی استفاده می‌شوند و به منظور تعامل با سوژه طراحی نشده‌اند.

  • کاغذ یک‌تکه. منظور کاغذی است که هیچ شکافی ندارد و سطحی کاملا یک‌دست دارد. این کاغذ قیمتی مناسب دارد و می‌توان به راحتی از آن به عنوان فون عکاسی استفاده کرد. کاغذها در رنگ‌های متفاوتی وجود دارند که رایج‌ترین آن‌ها سیاه یا سفید هستند. می‌توانید با تغییر تنظیمات نور، رنگ پرده‌ی عکاسی خود را به خاکستری تغییر دهید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای رنگی، رنگ فون‌های سفید را نیز تغییر دهید. همین قابلیت تغییر رنگ را می‌توان یکی از مزایای این نوع فون دانست. البته نگه‌داری از این کاغذها به دلیل آسیب‌پذیری بالا امری دشوار است.
  • پارچه موسلین. فون‌های موسلین از جنس پارچه‌ی نخی هستند. این فون‌ها ابعاد و وزن‌های متفاوتی دارند و می‌توانند یک‌رنگ یا در برخی نقاط رنگی باشند. حتی می‌شود آن‌ها را با دست نیز رنگ کرد. استفاده از موسلین به عنوان فون عکاسی قدمت زیادی دارد اما بعضی از عکاسان به آن توجه چندانی نمی‌کنند.

این پرده‌ها بسیار راحت حمل می‌شوند. از دیگر مزایای این فون‌ها این است که اگر کثیف شوند به راحتی قابل شستشو هستند. از فون عکاسی موسلین می‌توان به عنوان کف‌پوش نیز استفاده کرد.

موسلین معایبی نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تکان خوردن اشاره کرد. زمانی که سوژه تکان می‌خورد ممکن است فون نیز تکان بخورد و پس‌زمینه‌ی تصویر خراب شود. در ضمن باید مراقب باشید پرده چروک نشود.

فروشگاه فوکوس نگار فعال در زمینه فروش انواع فون و نگهدارنده فون می باشد. برای خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()