باسکول از مهمترین دستگاه های توزین می باشد که در اکثر مکان های صنعتی برای وزن کشی اجناس و کالاها به کار برده می شود و با استفاده از دستگاه باسکول، وزن بارها را اندازه گیری می نمایند و با ثبت وزن کالاها، از بروز اشتباهات مالی می توان جلوگیری نمود. باسکول ها از جمله دستگاه های توزین سنگین می باشد که با هدف توزین کالاهایی با حجم بالا ساخته شده اندکه هنگام خرید و فروش کالاها، حائز اهمیت می باشد و دقت دستگاه های توزین در مبلغ نهایی داد و ستد نقش بسزایی دارند.

انواع باسکول

در حالت کلی باسکول ها به شش دستۀ اصلی انواع باسکول آویز ، باسکول فروشگاهی، باسکول جاده ای، باسکول صنعتی، باسکول های کفه ای و باسکولت تقسیم بندی می شوند که یک کارایی واحد ولی در مکان های مختلف به کار برده می شوند که دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشند.

در ضمن هر کدام از دسته های باسکول نیز به نوبۀ خود دارای تنوع می باشند که تجهیزات و مشخصات فنی ویژۀ خود را دارند. به عنوان مثال باسکول های فروشگاهی بر اساس وزن، به دسته های مختلفی چون 50 کیلوگرمی، 100 کیلوگرمی، 300 کیلوگرمی، 500 کیلو گرمی، 1000 کیلو گرم (یک تُن) و ... طبقه بندی می شوند که ممکن است از یکسری ویژگی های یکسان داشته باشند.

مزایای دستگاه توزین باسکول

وزن کشی در حجم بالا، مهمترین مزیت دستگاه توزین باسکول به حساب می آید و به دلیل وزن کشی بالا، استقامت بدنۀ باسکول بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل از متریال باکیفیت برای ساخت انواع باسکول استفاده می کنند و موجب کارآمدی دستگاه توزین می گردد. بنابراین دقت کارایی باسکول ها را افزایش داده اند و با افزودن امکانات داخلی و جانبی، کارایی باسکول ها را چندین برابر نموده اند.

با استفاده از باسکول های مدرن می توان دغدغۀ عمدۀ تجار را مرتفع ساخت، در واقع با دستگاه باسکول به راحتی اجناس با وزن بالا را می توان اندازه گیری نمود و مقیاس اشتباهات وزن کشی با دستگاه های قدیمی را از بین خواهد برد.

با این هدف، فروشگاه اینترنتی محصولات پند انواع دستگاه توزین از جمله انواع باسکول را با کیفیت عالی و قیمت ارزان به فروش می رساند. این فروشگاه انواع باسکول پند را در مدل های مختلف با توزین متفاوت و دقت بالا عرضه می کند و با استفاده از نیروی فنی متخصص در واحد فروش، می توانید سؤالات خود را مطرح نمائید و پس از بررسی کامل، مناسب ترین دستگاه باسکول را برای حرفۀ کاری خود خریداری نمائید و از مزایای آن بهره لازم را ببرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()