پوستر دیواری از متریال مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و نسبت به کاغذ دیواری افراد بیشتری از نقش و نگار پوسترهای دیواری استقبال می کنند و برای تزئین دکوراسیون محیط خود استفاده می کنند. از مهمترین مزایای انواع پوستر دیواری می توان به یکپارچگی طرح ، تنوع طرح، استفاده از مواد اولیل مرغوب، استحکام بالا اشاره نمود که نقش مهمی در انتخاب پوسترهای دیواری دارد. پوستر دیواری با برندهای داخلی و خارجی وارد بازار می شود و دارای طرح های زیبا و دلنوازی می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و نمای ظاهری فضا را بسیار جذاب و دلنشین می کند.

نکات خرید پوستر دیواری

هنگام خرید انواع پوستر دیواری باید ابعاد محیط را در نظر داشته باشید و متناسب با فضای اتاق که کوچک است، می توانید با انتخاب پوستر دیواری روشن، فضا را بزرگ تر نشان دهید و با انتخاب پوستر دیواری تیره، فضای اتاق و محیط خود را کوچکتر نشان دهید و بدین ترتیب می توانید در تغییرات دکوراسیون با انتخاب انواع پوستر دیواری با طرح حیوانات ، چشم انداز ، سه بعدی ، هنری و غیره، تغییر شگفت انگیزی را به وجود آورید.

در ضمن توجه داشته باشید، فردی که نصب پوسترهای دیواری را بر عهده دارد، نسبت به تمام اصول چسباندن مهارت داشته باشد و هنگام نصب از ورود هوا به زیر کاغذ پوستر دیواری جلوگیری کند و باعث بوجود آمدن برجستگی بر روی پوسترهای دیواری نشود. 

مهمترین ویژگی انواع پوستر دیواری

تبدیل عکس به پوستر دیواری از مهمترین ویژگی های پوسترهای دیواری می باشد که به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، به راحتی می توان تصاویر شخصی و مورد پسند خود را به صورت پوستر دیواری و پوستر های سه بعدی طراحی کنید و منحصر به فرد بودن نمای داخلی اتاق خود را چندین برابر نشان دهید. با این تفاسیر موجب شده افرادی که طرفدار استفاده از پوسترهای دیواری باشند، افزایش یابد.

فروشگاه رونیا نیز چندین سال است در زمینۀ فروش تجهیزات تزئین داخلی ساختمان فعالیت دارد و برندهای معتبر داخلی و خارجی انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری را با قیمت مناسب به فروش می رساند. فروشگاه رونیا کلیۀ خدمات مربوط به نصب انواع پوستر دیواری و پوستر سه بعدی را انجام می دهد.

پوستر دیواری کودک سه بعدی آنا و الساف پوستر دیواری سه بعدی طاووس، پوستر دیواری گل طرح مرمر نقره ای، پوستر دیواری کودکانه طرح پرنسس، پوستر دیواری برگ طلایی، پوستر دیورای اشعار حافظ، پوستر دیواری طرح بهار، پوستر دیواری منظرۀ پنجره تعدادی از طرح های پوستر دیواری است که در فروشگاه رونیا می توانید با قیمت ارزان سفارش دهید.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()