دستگاه خشک کن میوه از جمله دستگاه هایی می باشد که در این چند سال اخیر در ایران رونق یافته است و برای خشک نمودن انواع میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در سایزهای بزرگ صنعتی و سایز کوچک خانگی به فروش می رسد. همانطور که می دانید مصرف میوه بسیار مقوی می باشد و در تمام فصول به نوعی برخی از میوه ها را به صورت تازه نمی توان خریداری نمود، به همین منظور با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ، به راحتی می توان انواع میوه از قبیل اَنبه، کیوی، پرتقالف نارنگی، توت فرنگی، آلو، زردآلو، شلیل، هلو و غیره را خشک نمود و در فصول سرد سال به عنوان تنقلات مصرف نمود.

خرید دستگاه خشک کن میوه

برای خرید دستگاه های خشک کن میوه می توانید به شرکت صنعتی آراد ماشین مراجعه نمائید. نکتۀ قابل ذکر در مورد سرمایه گذاری و خرید دستگاه های خشک کن میوه این است که از مشاغل پر سود می باشد و به راحتی می توان درآمد زیادی را به واسطۀ خرید تنها یک دستگاه خشک کن میوه، انواع چیپس میوه را تولید نمود و با هزینه مناسبی به فروش برسانید. به همین برخی از افراد که به دنبال کسب و کار جدید می باشند می توانند با خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی در ابعاد کوچک و قیمت ارزان تر، در کسب و کار خود موفق شوند.

فروش انواع دستگاه خشک کن صنعتی میوه

در حال حاضر به دلیل استقبال شدیدی که از چیپس میوه می شود، فروش دستگاه های خشک کن صنتی میوه و نیمه صنعتی بسیار گسترش یافته است و افراد خلاق و پر تلاش با خرید دستگاه خشک کن میوه، منبع درآمدی خود را محیا می سازند و از موقعیت هایی که به دست می آید، به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند.

آراد ماشین طراح و سازندۀ انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی صنایع غذایی می باشد که در صنعت غذایی ایران بسیار فعال می باشد. این شرکت صنعتی با فروش دستگاه های خشک کن میوه در حجم کاری بالا (صنعتی) و پایین (خانگی)، بستر ایجاد کسب و کار جدید را برای افراد پویا محیا نموده و انگیزۀ آنها را برای فعالیت های اقتصادی به جریان انداخته است.

از انواع دستگاه های خشک کن میوه که در شرکت آراد ماشین ارائه می شود می توان به دستگاه خشک کن میوه از طریق انجماد، دستگاه خشک کن میوه به روش مایکرو ویو، دستگاه خشک کن میوه خورشیدی و دستگاه خشک کن میوه هوای داغ اشاره نمود.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

موبایل: (در ساعات کاری: 09120807304 -  غیر از ساعات کاری: 09120210556 )

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()