دستگاه سیل وکیوم از مهمترین دستگاه های بخش بسته بندی انواع مواد غذایی بخصوص گوشت، سبزیجات، پنیر، نوشیدنی ها و غیره می باشد که با توجه به نوعی کارایی در ابعاد مختلف ساخته شده اند و مورد استفاده شرکت های صنعت غذایی قرار گرفته می شوند. روش کار دستگاه های سیل وکیوم با بهره گیری از حرارت و امواج القایی می باشد که در طول موج مشخص، نایلون و فویل های آلومینیوم را فشرده می کند و بدون هوا، مواد غذایی را بسته بندی می کند تا طول عمر آنها افزایش یابد.

انواع دستگاه سیل

همانطور که پیش از این بیان شد، انواع دستگاه سیل وکیوم را می توان به مدل حرارتی و القایی اشاره نمود که هر کدام با توجه به نوع کارایی و صنعتی که قرار است از دستگاه وکیوم برای بسته بندی استفاده شود، در سایزهای مختلفی ساخته می شود، به عنوان مثال دستگاه سیل وکیوم رومیزی کشویی، انواع دستگاه سیل روتاری ، دستگاه وکیوم خطی تعدادی از نمونه هایی از مدل های دستگاه سیل می باشد که بر اساس قیمت و فضای کاری خریداری می شود و در صنعت مورد نظر، به کار می رود.

خرید دستگاه سیل وکیوم صنعتی

در دنیای امروز بسته بندی حرف اول را در خرید انواع محصولات صنعت مواد غذایی می زند، به همین دلیل شرکت های مواد غذایی برای بسته بندی محصولات، از دستگاه های سیل وکیوم مدرن و پیشرفته استفاده می کنند تا طول عمر محصولات را ارتقاء ببخشند. انتخاب و خرید انواع دستگاه سیل وکیوم بسیار اهمیت دارد و افرادی که از دستگاه سیل مناسب استفاده می کنند، می توانند مدت زمان بیشتر مواد غذایی را نگهداری نمایند.

دستگاه سیل وکیوم القایی به دلیل نوع کارایی که توسط موج های القایی کار بسته بندی را انجام می دهد، بدون دخالت دست و با سرعت نسبتاً بالایی بسته بندی محصولات صورت می گیرد و نسبت به دستگاه سیل وکیوم حرارتی مزایای متعددی دارد. همچنین از قطعات مکانیکی کمتری درون دستگاه سیل وکیوم القایی استفاده شده است و به راحتی می توان با دستگاه سیل القایی کار کرد. در ضمن زمانی می توان از دستگاه سیل القایی استفاده نمود که ظروفی که برای بسته بندی به کار می رود، باید ظروف درب دار باشند.

برای خرید انواع دستگاه سیل و وکیوم صنعتی، می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید و از لیست محصولات و همچنین قیمت دستگاه های وکیوم مطلع گردید و در صورت تمایل دستگاه سیل مورد نظر را سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی تحویل گیرید. 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()