دستگاه شیرینگ از مقرون به صرفه ترین انواع دستگاه صنعتی بسته بندی است که برای بسته بندی انواع کارتن، بطری های انواع نوشیدنی، تخم مرغ، برخی از مصالح ساختمانی همچون آجر، سرامیک، سیمان و غیره می باشد. دستگاه های شیرینگ در مدل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند که دارای ابعاد و ساختار داخلی متفاوت می باشند، دستگاه شیرینگ پک تونلی، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک، دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز، دستگاه های شیرینگ کابینی ریلی ، دستگاه شیرینگ فریم دار و دستگاه شیرینگ مخزن آب داغ نمونه هایی از انواع دستگاه شیرینگ متداول در بازار است که اکثر شرکت های صنعتی و یا کارگاه ها برای عملیات بسته بندی محصولات به روش شیرینگ، از چنین دستگاه هایی به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک استفاده می کنند.

مزیت استفاده از دستگاه شیرینگ

در عصر فناوری حال حاضر برای آنکه سرعت حمل و نقل و ذخیره سازی انواع محصولات افزایش پیدا کند از انواع دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود. همچنین با استفاده از دستگاه شیرینگ مناسب می توان محصولات را از برخی صدمات و آلودگی ها ایمن نگه داشت و در نتیجه اعتبار و ارزش محصولات را ارتقاء می بخشد. بنابراین دستگاه های شیرینگ ظاهر شکیل تری را برای محصولات نشان می دهد به عنوان مثال از دستگاه شیرینگ مخزن آب داغ برای بسته بندی محصولات لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد که محصولات لبنی را با پوشش ترموپلاستیک درون آب داغ فرو می برند که میزان فاکتور حرارت در این نوع بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت خرید دستگاه های شیرینگ

با این تفاسیر قیمت خرید انواع دستگاه شیرینگ به ابعاد و مکانیزم آنها بستگی دارد. به عنوان مثال انواع دستگاه شیرینگ دستی (PVC) ارزانتر از دستگاه شیرینگ اتوماتیک می باشند و کم حجم بودن از محاسن اینگونه دستگاه های شیرینگ محسوب می شود و بهترین گزینه برای بسته بندی انواع جعبه، کارتن های کوچک و همچنین بسته بندی ظروف غذا، شکلات و شیرینی در سالن های تهیه غذا و شیرینی پزی ها می باشد و مقرون به صرفه می باشند و این تنها یکی از عواملی است که در قیمت خرید انواع دستگاه شیرینگ به حساب می آید.

برای خرید هر نوع از دستگاه های شیرینگ صنعتی و نیمه صنعتی می توانید با مرکز فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید و از مشخصات فنی و قیمت قطعی خرید انواع دستگاه شیرینگ مطلع گردید. چرا که شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از معتبرترین طراحان و تولید کنندگان انواع دستگاه های صنعتی می باشد، که شما عزیزان می توانید با قیمت ارزان دستگاه شیرینگ دستی و اتوماتیک مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()