تعمیر آیفون تصویری از فعالیت های است که نیاز به تخصص حرفه ای و تجربه دارد. تعداد برند و مدل های آیفون تصویری بسیار زیاد می باشد، از این رو شخصی که برای تعمیر آیفون تصویری مراجعه می کند باید شناخت کاملی نسبت به برند آیفون تصویری داشته باشد، تا به درستی کار عیب یابی و تعمیرات را انجام دهد.

تعمیرات آیفون تصویری به عوامل مختلفی بستگی دارد که می تواند به بخش پنل داخل ساختمان، پنل خارجی آیفون و یا کابل کشی آیفون مرتبط گردد. در نتیجه از گروه مهندسی تعمیرات آیفون تصویری ماهر برای رفع عیب کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری در استان تهران

همانطور که پیش از این مطرح گردید، در ساخت آیفون تصویری از فناوری پیچیده تری نسبت به مدل های قدیمی به کار گرفته شده است، در نتیجه نیاز به تعمیرات تخصصی دارد و شما عزیزان برای رفع عیوب آیفون از افراد فنی و با تجربه استفاده نمائید. فروشگاه آکام سازه یکی از معتبرترین مراکز تعمیر آیفون تصویری در تهران می باشد که تمام مراحل اجرایی تعمیر آیفون را به صورت تکنیکی پیگیری می کند.

در این مقاله، جا دارد به تعدادی از مشکلات آیفون تصویری اشاره نمائیم:

  • خراب شدن برد تغذیه مانیتور
  • خراب شدن قسمت سوییچر مانیتور
  • نیامدن صدای زنگ توسط پنل داخلی آیفون
  • قطع شدن صدا و یا بوجود آمدن پارازیت بر روی صدا
  • ایجاد اتصالات در پنل های خارجی آیفون تصویری و خوردن زنگ واحدهای دیگر
  • اختلال در تصویر خروجی و قطع و وصل تصویر صفحه نمایش

تعمیرات انواع آیفون تصویری

آیفون تصویری دارای ویژگی های متعددی می باشد و با برندهای مختلفی وارد بازار می شوند و مورد استفادۀ عموم قرار می گیرد، به همین علت، شخص فنی که کار تعمیرات آیفون را برعهده می گیرد، باید نسبت به برند آیفون تصویری معیوب شده، آگاهی لازم را داشته باشد و با علم کافی باید برای مرتفع ساختن عیوب آیفون به محل مراجعه نماید. با وجود کیفیت بالای آیفون تصویری، ممکن است به مرور زمان بر روی پنل داخلی و یا خارجی گرد و غبار بنشیند و موجب کاهش عمر مفید دستگاه آیفون تصویری گردد، از این رو بهتر است به محض کوچکترین آسیب حتماً از افراد فنی برای بررسی کامل آیفون استفاده نمائید تا از صدمات هزینه بر بعدی ممانعت نمائید.

فروشگاه آکام سازه علاوه بر عرضۀ مستقیم انواع آیفون تصویری با قیمت مناسب به همراه گارانتی، دارای کار گروه فنی مهندسی تعمیرات آیفون های تصویری می باشد و دارای تجربیات متعددی در زمینۀ تعمیر انواع آیفون تصویری صفحه نمایش دار می باشد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()