قیمت آیفون تصویری به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و هنگام خرید و فروش آیفون تصویری، باید آنها را در نظر گرفت و مناسب ترین آیفون تصویری را با بازدهی بالا برای ساختمان خود نصب نمائید. خرید آیفون تصویری به همراه برگ ضمانت نامه و گارانتی می باشد که برای مدت زمان معلوم، اگر نقص فنی برای پنل آیفون بوجود آمد، می توان از خدمات پس از فروش شرکت سازندۀ آیفون تصویری و یا نمایندۀ رسمی و فروشگاه به صورت رایگان و یا با پرداخت حداقل هزینه برخوردار شد.

قیمت آیفون تصویری باکیفیت

تنوع آیفون تصویری بسیار متعدد می باشد و در حال حاضر کیفیت آیفون تصویری برند داخلی با برندهای خارجی برابر می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده اند. توجه داشته باشید برای خرید انواع آیفون تصویری تکنما مهمترین مسئله کیفیت و امکانات جانبی آیفون می باشد که اهمیت دارد و قیمت آیفون در رتبۀ دوم می باشد. در نتیجه تمام مشخصات فنی دستگاه آیفون تصویری را بررسی نمائید و سپس اقدام به خرید نمائید.

قیمت خرید و فروش آیفون تصویری

دستگاه آیفون تصویری در مدل و رنگ های متعددی ساخته شده اند و به راحتی می توان از فروشگاه های سیستم و تجهیزات امنیتی و محافظتی ساختمان با قیمت ارزان خرید نمود و از مزایای آیفون تصویری برای برقراری امنیت در ساختمان و آپارتمان استفاده نمود. همانطور که مطرح گردیده شد، هنگام خرید آیفون تصویری، باید میزان برق مصرف، ظاهر آیفون و همچنین امکانات آیفون را مد نظر داشته باشید.

به همین منظور فروشگاه آکام سازه کلیۀ آیفون های تصویری که به فروش می رساند بر اساس برند، مدل و امکانات در دسته بندی های مختلف، با قیمت ارزان عرضه می کند.

به عنوان مثال امکان نصب به درب اتوماتیک پارکینگ را دارا می باشد، برخورداری از چشم هوشمند، دید در شب و همچنین امکان تشخیص چهره و اثر انگشت و تنوع رنگی آیفون از امکاناتی می باشد که در قیمت دستگاه آیفون تصویری مؤثر می باشد و می تواند منجر به گرانتر و ارزانتر شدن آیفون تصویری گردد. شرکت های تولید کنندۀ آیفون تصویری، انواع آیفون را در سری های مختلف می سازند تا بهره وری لازم را متناسب با سازه های مختلف داشته باشند. برای مثال آیفون تصویری 4 اینچ الکترونیک، آیفون تصویری مدل 4.3 اینچ، آیفون تصویری 7 اینچ الکترونیکی، آیفون تصویری تشخیص چهره 6 واحدی، آیفون تصویری فول آپشن برای 24 واحد و غیره بر اساس اندازۀ صفحه نمایش و تعداد واحدهایی که پشتیبانی می کنند نام گذاری و دسته بندی می شوند.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()