آیفون تصویری تک نما یکی از برندهای معتبر ایرانی می باشد که از نظر کیفیت با برندهای خارجی برابری می کند و مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. طراحی انواع آیفون تصویری تکنما به نحوی است که حدود هشتاد درصد هزینه های سیم کشی را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینۀ نصب و سیم کشی آیفون تصویری می شود. تنوع مدل در آیفون های تصویری تک نما بسیار متعدد می باشد و متناسب با ساختمان و سازه های مختلف برای اتصال به تعداد واحدهای مختلف طراحی شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید ارزان آیفون تصویری تک نما

آیفون های تصویری تکنما دارای نمایشگرهای مختلفی با اینچ های 4.3، 7 و غیره طراحی شده اند که بر روی قیمت آیفون مؤثر می باشند. به همین دلیل قیمت نهایی آیفون تصویری تکنما به امکانات و قابلیت های آیفون بستگی دارد. از این رو بر اساس مدل و امکانات، قیمت آیفون های تصویری تکنما با یکدیگر متفاوت می باشد. لازم به ذکر است، فروش انواع آیفون تصویری با خدمات گارانتی و پس از فروش ارائه می شود تا سطح کیفیت خدمات دهی موجب گردد، میزان کیفیت محصولات تولید شده نیز به مراتب بهبود یابد.

کیفیت انواع آیفون تصویری به مواد اولیه تشکیل دهندۀ بدنه و همچنین سطح کیفی امکانات دارد تا بتوان به این نتیجه رسید که این نوع آیفون تصویری نسبت به شرایط آب و هوایی نامناسب و رطوبت مقاومت خود را حفظ می کند و بدنۀ پنل در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، امکان رنگ پریدگی و خراب شدن پنل خارجی آیفون پیش نمی آید.

رفع عیوب انواع آیفون تصویری تک نما

انواع مدل آیفون تصویری تک نما دارای یک ساختار کلی می باشد، به همین دلیل زمانیکه اختلالی برای سیستم صوت و تصویر آیفون تصویری پیش می آید، در نتیجه افرادی که تخصص تعمیر آیفون تصویری تکنما را دارند می توانند به راحتی مشکل را بر طرف نمایند و اختلال به وجود آمده را مرتفع سازند.

عمده ترن عیوبی که برای انواع آیفون تصویری ممکن است به وجود آید می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ایجاد نویز در صدا، قطع و وصل شدن تصویر، خوردن بوق اضافی، قطعی کامل صدا ، قطع شدن کامل تصویر، تداخل زنگ های تمام واحدها و ... .

فروشگاه آکام سازه به عنوان نمایندۀ رسمی آیفون تصویری تکنما فعالیت خود را آغاز نموده است و انواع مدل آیفون تصویری تکنما را با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می کند. فروشگاه آکام سازه برای انجام امور نصب انواع آیفون تصویر تکنما از کادر فنی با تجربه استفاده می نماید تا قابلیت تعمیر انواع عیوب آیفون های تصویری تکنما را در محل داشته باشد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()