انواع لوازم یدکی گریدر باعث ایجاد شیب در سطوح، یا برای صاف نمودن سطوح مختلف، کندن جوی، شانه سازی جاده ها و غیره به کار گرفته می شود. تمام عملیاتی توسط انواع لوازم یدکی گریدر صورت می پذیرد، در نتیجه سلامت تمام قطعات کوچک و بزرگ گریدر در سرعت عملکرد کلی ماشین گریدر دخیل می باشد. به عنوان مثال اگر تیغۀ گریدر بر روی سطوح غیر هموار به کار گرفته شود، ممکن است تیغه بر اثر فشار بیش از انداز دچار انحنا شود و دیگر عملکرد اولیه خود را نداشته باشد. بنابراین باید تیغۀ گریدر را تعمیر و یا تعویض نمود تا کیفیت حالت اول را داشته باشد.

عملکرد لوازم یدکی گریدر

همانطور که پیش از این ذکر گردیده شد، تمام قطعات گریدر به یکدیگر مرتبط می باشند و تنها یک اختلال کوچک، ممکن است به قطعات یدکی دیگر فشار وارد کند و هزینۀ هنگفتی را به افراد متحمل کند. در نتیجه بهتر است پیش از آنکه ماشین گریدر را روشن نمائید، نسبت به سالم بودن تمام قطعات مطمئن گردید و از هزینه های احتمالی جلوگیری کرده باشید. ظرفیت عملکرد گریدر ارتباط مستقیم با قطعات و لوازم یدکی گریدر دارد که عبارتند از قدرت موتور، ابعاد تیغه، دور موتور، قدرت پمپ های هیدرولیک و غیره می باشد. در نتیجه مشاهده اختلال در روند کارکرد هر یک از لوازم یدکی گریدر، باید کار مورد نیاز را در خصوص تعمیر و تعویض قطعات گریدر انجام دهید. 

فروش انواع لوازم یدکی گریدر

فروش انواع لوازم یدکی گریدر کاترپیلار و غیره توسط شرکت های عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد. البته باید توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها به دلیل سودجویی اقدام به فروش قطعات تقلبی گریدر می کنند. در نتیجه برای خرید انواع لوازم یدکی گریدر، دقت لازم را در خصوص بسته بندی قطعات به کار گیرید و نسبت به اعتبار شرکت عرضه کننده اطلاعات کاملی کسب نمائید و سپس اقدام به خرید قطعات گریدر نمائید.

شرکت سرویس قطعه از ابتدای فعالیت خود، در حوزۀ فروش انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین فعالیت دارد. شرکت سرویس قطعه با توجه به تحریم های حال حاضر از سوی کشورهای خارجی، امکان واردات و تهیۀ انواع قطعات گریدر را با برندهای مطرح در جهان چون کاترپیلار، کوماتسو، هیوندای، هپکو و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت اصل دارد. تمام قطعات گریدر که توسط این شرکت عرضه می شود به صورت کاملاً  قانونی و با نشان و هولوگرام می باشد و با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()