لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار پیشرفته می باشند و از مواد اولیۀ با کیفیت ساخته شده اند تا توان کافی را در برابر فشارهای وارده از سوی کارهای سنگین را داشته باشد. از مهمترین برندهای بیل مکانیکی می توانیم انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو ، شرکت ژاپنی کوماتسو ، هیوندای، زوملاین، هپکو و غیره را نام ببریم که متناسب با کارائی های متفاوت در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته اند تا عملکرد مؤثر خود را داشته باشند، به عبارتی  با توجه به ابعاد و مدل بیل مکانیکی، قطعات بیل مکانیکی نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند و یا از نظر ابعادی مشابه یکدیگر نباشند و این تمایز باعث می گردد هنگام سفارش هر یک از لوازم یدکی بیل مکانیکی به برند و مدل بیل مکانیکی نیز توجه شود.

کاربرد انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیشترین کاربرد بیل مکانیکی برای عملیات حفاری می باشد که در استخراج معادن و فرآیند لوله کشی می باشد، بنابراین بر اثر فعالیت های سنگین کاری، برخی از قطعات بیل مکانیکی با مشکل روبه رو شود و سبب کندی عملکرد بیل مکانیکی گردد، از این رو موجب می گردد قطعۀ معیوب بیل مکانیکی را تعویض نمود.

از مهمترین لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی می توان به بخش گردان که همان کابین راننده است، اشاره نمود که شامل قطعات متعددی از جمله اهرم دنده، صندلی راننده، جک صندلی راننده، سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاقک، سیستم هیدرولیک فرمان و غیره نام برد. بخش چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی ، بخش سر بیل بیل مکانیکی که با نام باکت شناخته شده است، بخش بازو و مفاصل ، بخش موتور دیزلی که شامل سیستم احتراق می باشد، بخش های پمپ هیدرولیکی، بخش های سلکتور و ... می باشند که نقش اساسی در کارکرد کلی بیل مکانیکی دارد.

خرید ارزان لوازم یدکی بیل مکانیکی

هر یک از قطعات بیل مکانیکی که در اینجا به آنها اشاره شد، وظیفۀ خاصی را انجام می دهند و خراب شدن هر کدام از لوازم یدکی می تواند به طور کلی بیل مکانیکی را از کار بیندازد و بدین وسیله موجب اختلال در روند ماشین بیل مکانیکی می گردد. از این رو باید نسبت به تعویض قطعات بیل مکانیکی که معیوب شده اند، دقت لازم را به کار برد. از این رو شرکت سرویس قطعه که چندین سال است در این حوزه فعالیت دارد، در صدد است خرید کلیۀ لوازم بیل مکانیکی که برای مشتریان فراهم می کند با قیمت مناسب و با کیفیت اورجینال به فروش برساند و ملاک کاری خود را فروش ارزان انواع قطعات بیل مکانیکی با برندهای مطرح می داند. 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()