لوازم یدکی غلطک بر اساس میزان فشاری که بر روی قطعات ماشین آلات سنگین غلطک وارد می شود، مورد تعویض و یا تعمیر قرار گرفته می شوند. معمولاً  قطعات غلطک راهسازی را از مواد اولیه با کیفیت ساخته اند و ماندگاری بالایی نسبت به شرایط محیطی و فشار دارد، به همین دلیل عمر مفید انواع لوازم یدکی غلطک بسیار بالا می باشد. ولی به هر حال ممکن است در برخی از موارد در مسیرهای ناهموار به کار گرفته شود و فشار بیش از اندازه به لوازم جانبی غلطک راهسازی وارد شود و مقاومت قطعات غلطک کاهش پیدا کند و دچار آسیب شوند. در نتیجه زمانیکه عملکرد غلطک با مشکل روبه رو شد، باید تمام قطعات غلطک را بررسی نمود.

انواع لوازم یدکی غلطک

لوازم جانبی غلطک بر اساس نوع کارکرد، از قطعات کوچک و بزرگ تشکیل شده اند که قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر امکان حرکت را برای غلطک فراهم می آورد. بنابراین برای راننده مهم است که آگاهی نسبی به برخی از قطعات اصلی غلطک داشته باشد تا به محض مشاهدۀ کوچکترین ایراد در عملکرد غلطک، قطعات غلطک را تعویض نمایند. از انواع لوازم جانبی غلطک راهسازی می توان به محورهای داخلی غلطک، کابین راننده، اهرم دنده، صفحه گیربکس، موتورهای هیدرولیک، انواع پمپ هیدرولیک، سیستم احتراق، محورهای لاستیک ها و غیره اشاره نمود که نقش اساسی در سرعت عملکرد ماشین سنگین غلطک دارد.

خرید قطعات غلطک راهسازی

برای خرید انواع لوازم یدکی غلطک باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و پس از بررسی کامل خرید قطعۀ غلطک را انجام دهید. معروف ترین برندهای ماشین آلات سنگین که ماشین غلطک را نیز در ابعاد و کارایی های مختلف تولید می کنند عبارتند از غلطک کاترپیلار، غلطک کوماتسو، غلطک هپکو، غلطک بابکت هیوندای و غیره می باشند که در جهان شناخته شده اند و مورد استفاده شرکت های راهسازی قرار می گیرند.

انواع قطعات غلطک راهسازی را می توانید از شرکت سرویس قطعه با کیفیت اصل و قیمت مناسب خریداری نمائید. هنگام خرید لوازم جانبی غلطک باید به تمام مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی توجه داشته باشید تا مطابق با مدل و برند غلطک، قطعات غلطک را خریداری نمائید. همچنین هنگام خرید انواع لوازم جانبی غلطک بر روی بسته بندی نشان و هولوگرام کیفیت و اورجینال بودن درج شده باشد تا قطعات غلطک تقلبی خریداری نکنید. نکتۀ دیگری که هنگام خرید لوازم یدکی غلطک راهسازی باید در نظر داشته باشید، مسئله خدمات پس از فروش و گارانتی قطعات می باشد، که به محض مشاهده هر نوع مغایرت، امکان مرجوع برای شما محیا باشد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()