با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بسیاری از مردم بر روی انتخاب پوشش دیوارها که نقش اصلی در زیبایی دکوراسیون را ایفا میکند حساسیت زیادی از خود نشان میدهند. پوستر دیواری  میتواند کمک بسیار زیادی به زیبایی پوستر دیواری کرده و جلوه ظاهری آنرا تا حد زیادی متحول کند. انواع پوستر دیواری شاید هم خانواده کاغذ دیواری محسوب شود اما به هیچ وجه قابل مقایسه با کاغذ های دیواری نیست. پوسترهای دیواری از لحاظ جنس کاغذ، طرح و همچنین نحوه و شرایط نصب با یکدیگر تفاوت دارند. پوستر ها از لحاظ طرح هایی که بر روی آنها چاپ میشود انواع مختلفی دارند که از این رو پوسترهای سه بعدی از جدیدترین نوع پوستر محسوب میشوند.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی همانطور که از نامش نیز پیداست از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و زیبایی منحصر بفرد آن میتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. پوستر های دیواری سه بعدی در طرحهای مختلفی بفروش میرسند که این طرح ها از میان عناصر موجود در طبیعت و یا شخصیت های داستانی و یا کارتنی الهام گرفته شده باشد. پوسترهای دیواری همچنین در سایزها و ابعاد مختلفی تولید میشوند که بر اساس نیاز خود و همچنین ابعاد دیوارها میتوانید مناسبترین سایز را انتخاب نمایید.

پوستر دیواری مناسب برای اماکن عمومی

یکی از مزیت های پوستر دیواری قابلیت بکارگیری از آنها در محیط ها و اماکن عمومی میباشد. پوستر دیواری ها نه تنها در منازل مسکونی بلکه در اماکن عمومی نیز قابل استفاده هستند. هتلها، مراکز اداری و تجاری و همچنین فروشگاه های بزرگ میتوانند با نصب پوستر دیواری در فضای داخلی پوشش بسیار جذابی را ایجاد کنند. اما طرح هایی که برای پوستر دیواری منازل انتخاب میشود با طرح های پوسترهای مناسب برای مراکز عمومی متفاوت هستند. در اماکن عمومی باید طرح های مناسب با شرایط را انتخاب نمود. بطور مثال در مراکز تجاری و فروشگاهی برای اینکه بتوان تناسب میان دکور و پوستر را ایجاد نمود باید طرح هایی را انتخاب کرد که متناسب با صنف باشند.  میتوانید پوسترهایی را با چاپ سفارشی برای این محیطها سفارش دهید تا بتوان بیشترین سازگاری بین فضا و دکور را بوجود آورد.

شرکت دکور آفیس از ابتدای شروع به فعالیت خود سیاست احترام و جلب رضایت مشتری را در پیش گرفته است و تا کنون نیز با فروش محصولات با کیفیت در بهترین برندهای جهان و همچنین با در اختیار گذاشتن مشاوره رایگان توانسته در این راستا گام های موفقی بردارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()