آسمان مجازی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی می باشد که ماهیت پوستر دیواری دارد و بر روی سقف چسبانده می شود و دارای مقاومت بالایی نسبت به تابش نور و همچنین شستشو دارد. استفاده از انواع آسمان مجازی زیبایی خاصی به فضا می بخشد و نسبت به پوستر دیواری، بیشتر جلوه می کند. در حال حاضر سبک های مختلف طراحی آسمان مجازی در بازار موجود می باشد و می توانید در سایزهای متفاوت انواع آسمان مجازی را برای تزئین سقف خریداری نمائید.

چاپ انواع آسمان مجازی

آسمان های مجازی به روش های متعددی چاپ و چسبانده می شوند که هر کدام کیفیت و ماندگاری متفاوتی دارند. برای چاپ طرح های آسمان مجازی از بک لایت استفاده می شود که طرح های را با استفاده از چسب شیشه ای دو طرفه بر روی طلق های پلکسی چسبانده می شود و نسبت به مدل های دیگر چاپ آسمان مجازی از در ردۀ پایین قرار دارد.

یکی دیگر از روش های چاپ آسمان مجازی بر روی استیکر می باشد که به طور مستقیم بر روی طلق های پلکسی چسبانده می شود و از شفافیت بیشتری برخوردار می باشد و نسبت به حرارت لامپ و رنگ پریدگی، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

بهترین روش چاپ انواع آسمان مجازی، چاپ مستقیم بر روی طلق پلکسی است که با استفاده از چاپ UV صورت می گیرد و نسبت به دیگر روش ها از شفافیت بالایی برخوردار می باشد و دارای کیفیت بالا می باشد. البته از نظر قیمت نیز نسبت به روش های دیگر گران تر می باشد. استفاده از چاپ آسمان مجازی بر روی طلق پلکسی زیبایی تصویر را بیش تر نمایش می دهد.

سفارش انواع آسمان مجازی

برای خرید انواع آسمان مجازی می توانید به فروشگاه های عرضه کنندۀ لوازم دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید و در طرح های مختلفی چون آسمان مجازی طرح گل، آسمان مجازی طرح های اسلیمی و سنتی، آسمان مجازی طرح های رومی، آسمان مجازی طرح های درخت، آسمان مجازی طرح آسمان و درخت، ابر و شکوفه و امثال آن با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع پوستر دیواری، انواع آسمان مجازی، انواع پارکت، انواع کاغذ دیواری و غیره فعالیت حرفه ای دارد. فروشگاه دکور آفیس بستر را برای سفارش و خرید آنلاین آسمان های مجازی فراهم نمود و شما خریداران عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید و از موجودیت سقف کشسان مورد دلخواه مطلع گردید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()