پرده چاپی یکی از ایده های خلاقانه ای است که در راستای طراحی دکوراسیون داخلی وارد بازار شده است. در واقع بر روی انواع پارچه مخمل، پارچه های حریر و مابقی پارچه های پرده امکان چاپ تصاویر مورد دلخواه فراهم می باشد. به همین دلیل نقش مهمی در تزئین دکوراسیون داخلی اتاق و سالن پذیرایی دارد. در گذشته به دلیل کیفیت پایین پرده های چاپی، زیاد مورد استقبال قرار نگرفت ولی در دنیای امروز به دلیل استفاده از ماشین آلات چاپ مدرن و پیشرفته، کیفیت چاپ انواع پرده چاپی ارتقاء پیدا کرده است. بنابراین افراد زیادی برای طراحی دکوراسیون منزل از ایده پرده های چاپی استفاده می نمایند.

مزایای پرده چاپی

پرده های چاپی که توسط دستگاه های چاپ پیشرفته طراحی می شوند از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و ثبات رنگ و طرح چاپ را مدت زمان طولانی با کیفیت عالی حفظ می کنند. برای چاپ پرده های چاپی می توان از مناظر طبیعی و نقوش گل سه بعدی، تصاویر شخصیت های کارتونی کودکانه و امثال ان استفاده نمود. در نتیجه بر اساس سلایق مختلف می توان انواع پرده چاپی طراحی نمود و به بازار عرضه نمود، همچنین به صورت سفارشی می توان تلفیقی از تصاویر متفاوت را در کنار یکدیگر بر روی پرده چاپ نمود و چشم بینندگان را به طرح زیبای پرده جذب نمود.

انواع پرده چاپی طرح صورت، انواع پرده چاپی طرح سنتی  ، انواع پرده چاپی طرح گل و انواع پرده چاپی طرح کودک نمونه هایی از تنوع طرح و رنگ پرده های چاپی می باشد. بدین وسیله به راحتی می توان با سفارش پرده های چاپی، جلوۀ اتاق و دیزان سالن پذیرایی را منحصر به فرد نشان داد.

خرید انواع پرده چاپی

همانطور که می دانید برای تزئین دکوراسیون داخلی می توانید بجای خرید لوازم و اثاثیه گران قیمت، با خرید پرده چاپی با طرح مورد پسند خود، با کمترین هزینه، زیبایی و تغییر را برای منزل خود به ارمغان آورید. به همین دلیل روزهای مانده به عید نوروز، میزان سفارش خرید انواع پرده چاپی با کیفیت عالی افزایش می یابد تا علاوه بر بهره مندی از زیبایی پرده های چاپی، با حداقل هزینه تغییر دکوراسیون داخلی را انجام دهند.

فروشگاه دکور آفیس ضمن پخش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری، پخش انواع پرده چاپی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی فراهم نموده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته طرح های پرده چاپی را با تضمین کیفیت و قمیت در قواره های 1.5×3 متر به فروش می رساند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()