پارکت لمینت یکی دیگر از مدل های کفپوش موجود در بازار می باشد که در برند و طرح های متفاوت قابل تهیه می باشد. پارکت های لمینت را از مغزی فشرده HDF می سازند که با استفاه از لایه های طرح چوب کاور می شوند تا نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشند. خرید و فروش پارکت لمینت در تهران و سایر شهرستان ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود. در نتیجه به راحتی می توانید با انتخاب پارکت لمینت با کیفیت، فضای محیط را از سادگی خارج نمائید و حالت مدرن و لاکچری ببخشید، بدین وسیله موجب ارتقاء ارزش ملک گردید.

ویژگی های پارکت لمینت

از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت می توان به تنوع طرح، مقاومت بالا در برابر خط و خش، مقاومت در برابر ضربه و خاصیت ضد آبی انواع پارکت لمینت اشاره نمود که مورد محبوب عموم قرار گرفته است. همانطور که می دانید برای ساخت انواع پارکت لمینت از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود تا با کیفیت بالا ساخته شود و مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی داشته باشند.

فروش انواع پارکت لمینت

در بازار انواع پارکت لمینت را با برند داخلی و خارجی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می توان تهیه نمود. به عنوان مثال می توان به انواع پارکت لمینت انزو ، پارکت های لمینت یونیک، پارکت لمینت دنیز، انواع پارکت لمینت دکو و غیره اشاره نمود که جزء پارکت لمینت برند ایرانی می باشند، همچنین انواع پارکت لمینت Z4 Plus، پارکت لمینت شانو، پارکت لمینت وسن، انواع پارکت لمینت باربادوس و غیره نمونه های با کیفیت پارکت لمینت برند خارجی می باشد که در طیف رنگ و طرح متفاوت تولید می شوند.

عموماً فروش پارکت لمینت با گارانتی و تضمین کیفیت صورت می گیرد، به همین دلیل هنگام خرید انواع پارکت لمینت، توجه ویژه ای به مسئلۀ خدمات پس از فروش محصولات دکوراسیون داخلی داشته باشید تا به محض رویت هر نوع خرابی با واحد پشتبانی تماس بگیرید.

فروشگاه دکور آفیس در حوزۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و انواع پارکت لمینت قیمت مناسب را در برند و طیف رنگی متفاوت با کیفیت عالی به فروش می رساند. این فروشگاه علاوه بر خدمات فروش، خدمات پس از فروش را تحت نظارت افراد متخصص ارائه می دهد. در نتیجه می توانید برای مشاهدۀ محصولات فروشگاه دکور آفیس به وب سایت رسمی فروشگاه مراجعه نمائید و انواع محصولات پارکت لمینت را مشاهده نمائید و پس از بررسی کامل، سپس اقدام به خرید پارکت مورد نظر خود نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()