پوشش داکرومت از جدید ترین روکش های جلا دهنده به فلزات می باشد، که از آن ها  در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند، و می توان گفت امروزه از آن به عنوان جلا دهنده فلزات هم استفاده می شود. تنها حلالی که در این پوشش استفاده می شود آب بوده و سازگار با محیط زیست می باشد. از انواع  کاربردهای پوشش داکرومت می توان به محافظت از فلزات پایه مانند روی و آلومینیوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد، که دوام و ماندگاری آن ها را بسیار بالا می برد، و بیشتر می توان آن را به روی انواع پیچ و مهره ها مشاهده کرد، که علاوه بر جلا بخشیدن به فلزات مقاومت فیزیکی آن ها را در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت بالا می برد. پوشش داکرومت با کیفیت  در صنایع آبکاری با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و کار صنعتگران این حوزه را بسیار ساده تر نمود، ضمن اینکه قیمت مناسب پوشش داکرومت نسبت به اسید شویی و آبکاری  را می توان از دیگر موارد استفاده متداول از آن در این صنایع دانست.

انواع پوشش های داکرومت

انواع پوشش های داکرومت را می توان در سه دسته کلی  روش DIPSPAIN، روش اسپری و روش DIP DRAIN قرار داد، که از هر هر کدام از آن ها می توان در شرایط خاص و جداگانه ای استفاده نمود، برای مثال برای فلزاتی که باید ظاهری شکیل و زیبا داشته باشند از روش اسپری استفاده می شود. مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت، سازگاری با پوشش های بعدی، مقاومت بالا در برابر خوردگی و غیره از دیگر کاربرد هایی است، که سبب شده در صنایع ساخت خودرو و قطعات آن، تولید لوازم آشپزخانه و غیره از این پوشش استفاده های بسیاری شود. از مهمترین مزیت هایی که این پوشش دارد می توان به عدم وجود هیدروژن در فرایند تولید آن اشاره کرد، زیرا این مورد باعث می شود، که دیگر این پوشش دچار شکنندگی نشود و نیاز به آبکاری و دیگر خدمات اسید شویی نداشته باشد. پوشش داکرومت را می توان از تمامی نمایندگی ها و شرکت های دانش بنیانی که در این صنعت فعالیت می کنند مانند فروشگاه نانو فن آوری پوشش پارس که از اولین تولید کنندگان این صنعت خدماتی می باشد، با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین درجه کیفی انواع مواد پوشش دهی فلیک های روی خریداری کرد. امکان خرید آنلاین و تلفنی از دیگر خدماتی است که در وب سایت فروشگاهی پوشش پارس برای دسترسی ساده تر متقاضیان خرید پوشش داکرومت و دیگر محصولات آن همچون لاک رزوه و غیره را فراهم کرده است.

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()