خدمات نوسازی و باز سازی ساختمان در آپارتمان ها ی مسکونی، خانه های قدیمی و کلنگی، واحد های تجاری و ویلاها به مراتب مقرون به صرفه تر از خرید و فروش این اماکن می باشد، و اکنون با صنعتی تر و مدرن تر شدن شهره ها این خدمات در ساختمان ها به خوبی جلوه گری می کنند. شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا از معتبر ترین شرکت هایی ساختمانی در تهران می باشد،  که در صنعت نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی فعالیت می کند، و سابقه ای چندین ساله در این صنعت دارد. مجرب ترین معماران و طراحان داخلی کشور در شرکت طراحی داخلی و بازسازی ساختمان هیرادانا در حال فعالیت می باشند، و با مشاهده نمونه کارهای آن ها می توانید به راحتی به این شرکت عمرانی اعتماد کنید و شاهد ایده آل ترین ایده ها باشید، و مناسب ترین خروجی را برای ساختمان خود متصور شوید.  این شرکت معتبر معماری ایده با در نظر گرفتن قدمت سازه، نوع فعالیتی که در آن انجام می شود( مسکونی، تجاری) و بودجه مشتری بهترین راه کار های را در  زمینه بازسازی و تغییر فضای داخلی ساختمان به متقاضیان پیشنهاد می دهد، و تا کنون توانسته با ارائه بهترین روش های معماری و طراحی جایگاه بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز و مشتری مداری کسب نماید.

بهترین شرکت معماری

رزومه و نمونه کارهای شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا نمایانگر این قضیه است، که سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، مطابق با سلیقه و بودجه مشتری و بدون کوچکترین درصد خطایی از جانب شرکت انجام می پذیرد، و این گونه توانسته اعتماد خیل عظیمی از متقاضیان نوسازی و طراحی داخلی ساختمان را کسب نماید. تغییر نما و فضای داخلی ساختمان ها روحیه ای شاداب به ساکنین آن ساختمان می دهد، و این مورد در ساختمان های تجاری و خدماتی اهمیتی دو چندان دارد، و علاوه بر بالا رفتن روحیه کارمندان، اعتبار شرکت را در نظر مراجعین بیشتر می کند. از مهمترین ویژگی های محبوبیت شرکت طراحی و بازسازی ساختمان هیرادانا می توان به قیمت مناسب طراحی دکوراسیون داخلی و نوسازی ساختمان ها اشاره کرد، که سبب شده این شرکت بزرگ معماری با سابقه ای نه چندان طولانی به اولین انتخاب متقاضیان تبدیل شود. بهتر است قبل از مراجعه به شرکت های بازسازی ساختمان هدف خود را از طراحی و نوسازی ساختمان خود و بودجه ای که می توانید هزینه کنید را مشخص نمایید، زیرا در بری موارد نوسازی ساختمان تنها به ترمییم عیوب ساختمان و یا تغییر فضای آشپز خانه بر می گیرد، که در این صورت مشاورین مجرب هیرادانا می توانند بهترین ایده ها را به شما پیشنهاد دهند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()