پوستر دیواری از سبک های جدید تولید کاغذ دیواری می باشد که در سراسر جهان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن در قواره های متفاوت تولید می شوند. پوسترهای دیواری از جمله محصولاتی است که در راستای طراحی دکوراسیون به کار گرفته می شود. از جمله سبک های طراحی پوستر دیواری می توان به پوسترهای دیواری کلاسیک و پوستر دیواری مدرن اشاره نمود که هر دسته شامل مجموعه ای از طرح های متنوع می باشد که بر اساس سلایق مختلف با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید می شوند تا اکثر افراد توانایی خرید انواع پوستر دیواری را داشته باشند.

انواع پوستر سه بعدی

در دنیای امروز طراحان دکوراسیون برای اینکه مخارج تغییرات دکوراسیون را کاهش دهند، به دنبال استفاده از تجهیزات دکوراتیو کم هزینه و در عین حال زیبا با ماندگاری طولانی مدت می باشند. به همین دلیل استفاده از پوسترهای سه بعدی، پوستر دیواری ساده، آسمان مجازی، کاغذ دیواری نمونه های بارزی برای تغییر دکوراسون داخلی اتاق ها، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و محیط اداری می باشد که دارای ماندگاری بالا، کیفیت خوب، قیمت مناسب و طرح های متنوع و چشمگیر می باشد.

همانطور که می دانید تنوع طرح های پوستر سه بعدی بسیار زیاد می باشد و به هیچ عنوان محدودیت ندارد چون امکان تبدیل تصاویر و عکس به پوسترهای سه بعدی فراهم می باشد و افرادی که طرح خاصی را مد نظر دارند می توانند سفارش پوستر دیواری اختصاصی دهند. پوستر دیواری آواریوم، پوسترهای دیواری پرندگان، پوستر دیواری سه بعدی آرایشگاه   ، پوستر دیواری کافی شاپ، پوستر دیواری عروس، پوستر دیواری نقاشی مدرن و ... تعدادی از نمونه های پوستر دیواری موجود در بازار می باشد که بر اساس سلایق مختلف می تواند طرح های متنوعی داشته باشد.

خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی

خرید پوستر سه بعدی همانند پوستر دیواری ساده می باشد و امکان خرید آنها در تمام فروشگاه های معتبر تجهیزات دکوراسیون داخلی در سراسر کشور فراهم می باشد. زمان خرید پوسترهای دیواری توجه داشته باشید که ویژگی های قابلیت شستشو، دوام بالا در برابر مواد شیمیایی شوینده، مقاومت در برابر تابش نور خورشید را داشته باشد.

فروشگاه دکور آفیس با کسب تجربه های متفاوت در زمینۀ فروش انواع محصولات دکوراتیو از جمله انواع پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری، سقف مجازی و غیره زمینۀ پخش پوسترهای دیواری سه بعدی در تهران و شهرستان ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع پوستر دیواری با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()