پوستر دیواری نسل جدید کاغذ دیواری می باشد که امروزه چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. پوسترهای دیواری شامل طرح های مختلف می باشد که بر اساس سلایق مختلف طراحی شده اند و به بازار عرضه می شوند. پخش انواع پوستر دیواری در استان تهران و سایر شهرستان های سراسر کشور صورت می گیرد و اکثر افراد می توانند برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی از طرح های زیبا و لوکس پوسترهای دیواری استفاده نمایند. برای مثال برای محیط اداری می توان از پوسترهای دیواری مشاغل مرتبط استفاده نمود که نشان دهندۀ نوع فعالیت شغلی فرد باشد و در عین زیبا نمودن فضای محیط، مراجعه کنندگان با یک نگاه بتوانند از نوع فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد، مطلع گردند.

معرفی انواع پوستر دیواری

تمام پوسترهای دیواری که طراحی و تولید می شوند بر مبنای مشاغل و سلایق شخصی می باشد چون اهداف افرادی که از پوسترهای دیواری برای زیبایی فضای داخلی استفاده می کنند، سلیقه های متفاوتی دارند. در نتیجه متناسب با روحیۀ کودکان و نوجوانان انواع پوستر دیواری کودک و پوسترهای دیواری شخصیت های کارتنی و انیمیشن طراحی شده اند و قابل خرید می باشد. همچنین برای افرادی که دارای روحیۀ لطیف هستند می توانند پوسترهای دیواری سه بعدی گل و گیاه و پوستر دیواری منظره را بر روی سالن پذیرایی و اتاق خواب انتخاب کنند و یا با خرید پوستر دیواری طرح صورت و مدرن، پوسترهای دیواری بناهای مجلل، پوسترهای دیواری گل فانتزی و گرافیکی فضای محیط را به فضای لوکس و مدرن تغییر دکوراسیون داد.

بنابراین به راحتی می توان با انتخاب درست طرح های پوستر، فضای محیط را دگرگون ساخت و زیبایی و جلوۀ محیط را بیش از پیش زیباتر و مجلل نمایش داد. 

فروش انواع پوستر دیواری

در حال حاضر خرید و فروش پوسترهای دیواری در سراسر کشور با قیمت مناسب صورت می گیرد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در طرح های پوستر، به راحتی می توان بر مبنای سلیقه، مناسب ترین طرح پوستر دیواری و پوستر دیواری سه بعدی را برای تغییر دکوراسیون خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس ارائه دهندۀ انواع پوستر دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های مختلف، ابعاد متفاوت با کیفیت عالی می باشد. این فروشگاه انواع پوستر دیواری را با ضمانت نامه، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد و از نصابان ماهر برای انجام مراحل نصب کاغذ دیواری استفاده می کند. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که خرید پوستر دیواری که انجام داده اید توسط افراد خبره به شما ارائه داده می شود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()