خرید کاغذ دیواری بیش از پیش گسترش یافته و اکثر طراحان دکوراسیون داخلی از طرح های متنوع کاغذ دیواری برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرائی، لابی، اتاق کودکان و نوجوانان، اتاق خواب، سالن های کنفرانس و غیره استفاده می شود تا فضای محیط را شیک و لاکچری نمایش دهد. با ورود دستگاه های پیشرفته خرید انواع کاغذ دیواری نیز برای طراحان دکوراسیون فراهم می باشد. طرح های کاغذ دیواری سه بعدی به تصاویر واقعی نزدیک تر می باشد، در نتیجه نظر بینندگان را بیش از پیش به خود جذب می کند. علاوه بر کاغذ دیواری مدل کلاسیک، انواع کاغذ دیواری مدرن نیز در طرح های متنوع وارد بازار فروش کاغذ دیواری قرار گرفته است که هر کدام از سبک های کاغذ دیواری مورد پسند خیل از افراد قرار گرفته می شود.

معرفی کاغذ دیواری

کاغذهای دیواری سه بعدی به عنوان نسل جدید کاغذهای دیواری وارد بازار شده اند و تا کنون علاقه مندان زیادی طرفدار این سبک و طرح کاغذ دیواری سه بعدی شده اند. همانطور که بیان شد انواع کاغذ دیواری طرح سه بعدی نمای نزدیک تری از تصاویر را نشان می دهد و جلوۀ واقعی دارد. تمام سبک های کاغذ دیواری دارای آلبوم اختصاصی می باشند که مشتری بر اساس آنها خرید کاغذ دیواری خود را انجام می دهد، به عنوان مثال می توان به آلبوم کاغذ دیواری پیکاسو، آلبوم کاغذهای دیواری والریا ، آلبوم کاغذهای دیواری لاپرلا، آلبوم کاغذهای دیواری لجند، آلبوم کاغذ دیواری کستل، آلبوم کاغذهای دیواری لامورا و ... اشاره نمود که هر کدام شامل طرح های متنوع و زیبا می باشد که بر اساس سلایق مختلف طراحی و تولید شده اند.

خرید انواع کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارد ولی از همه مهمتر، مسئله کیفیت کاغذ دیواری می باشد. امروزه کاغذهای دیواری که تولید می شوند از جنس PVC و قابل شستشو می باشند تا به راحتی کثیفی ها را از روی سطح کاغذ دیواری با استفاده از مواد شوینده پاکیزه نمود بدون آنکه رنگ پریدگی بر روی طرح های کاغذ دیواری مشاهده شود. قابل ذکر است کاغذهای دیواری را در ضخامت های بالا تولید می کنند تا موجب بهبود کیفیت کاغذ دیواری گردد.

فروشگاه دکور آفیس یکی از عرضه کنندگان بزرگ انواع تجهیزات دکوراسیون و دکوراتیو می باشد که شامل انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، انواع پوستر دیواری، پوستر سقفی و غیره می باشد که بر اساس سلایق مختلف، دارای آلبوم های متنوع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()