پارکت در اصل در سال 1684 توسط فرانسوی ها از قطعات مستحکم چوب ساخته شد و در شکل های هندسی مختلف بر روی سطوح قرار داده می شد و برای با میخ بر روی کف نصب می کردند و افراد مرفه معمولاً توانایی خرید پارکت ها را داشتند. ولی به مرور زمان با پیشرفت دانش بشری و استفاده از روش های سهل برای برش چوب ها، قیمت خرید پارکت ارزان شد و تمام اقشار توانایی خرید پارکت لمینت را پیدا کردند.

پارکت ها ریشۀ کفپوش چوبی دارند و به عنوان پوشش کف بر روی سطوح کف استفاده می شود و به راحتی با چند کلیک از پیش طراحی شده، نصب می شوند.

پارکت های لمینت کیفیت بالا

پارکت های لمینت نوع دیگری از پارکت های چوبی است که در بازار به تعدد دیده می شود و شامل برندهای داخلی و خارجی می باشند و متناسب با سطوح مختلف با استانداردهای متفاوتی ساخته می شوند تا استحکام لازم را در برابر سایش، ضربه و رطوبت داشته باشند. پارکت های لمینت به دلیل اینکه از لایه های فشردۀ چوب HDF ساخته می شوند، نسبت به نم و رطوبت مقاومت بیشتری دارند، همچنین با لایه های ضد آب پوشانده می شوند که تمایز پارکت و پارکت های لمینت را نشان می دهد و از همه مهمتر اینکه پارکت لمینت قیمت ارزان دارد و موجب استقبال عموم قرار گرفته است.

پارکت های لمینت ایرانی ، پارکت لمینت ترکیه ایف پارکت های لمینت چینی و همچنین پارکت های لمینت آلمانی هر کدام از این کشورها شامل برندهای متفاوتی می باشند که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که دارای کیفیت بالا می باشند. تمام برندها بر اساس استانداردهای مشخص جهانی تولید می شوند تا استحکام لازم را در برابر شرایط محیطی از قبیل میزان تردد، رطوبت و ضربه داشته باشند.

فروش انواع پارکت

در سال های اخیر خرید و فروش انواع پارکت و پارکت لمینت گسترش یافته و طرح های جدیدی وارد بازار شده است و تنوع محصولات رو به افزایش می باشند. پارکت های لمینت بر اساس یکسری ملاک ها از قبیل میزان رفت و آمد، میزان مات و براق بودن سطح پارکت، ضخامت های متغیر، مقاوت بالا در برابر رطوبت، ابعاد متفاوت و غیره ساخته می شوند که ارتباط مستقیم با قیمت پارکت های لمینت دارند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل پارکت های لمینت فعالیت دارد و در طرح های مختلف پارکت های لمینت ضد آب را به فروش می رساند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()