پارکت یا لمینت از محصولات جدید کفپوش به حساب می آید که شامل ایده های خلاقانه می باشد. پارکت از ورقه های چوب طبیعی ساخته می شود که دارای شیار و طرح های طبیعی چوب می باشد، به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد. در حالیکه پارکت لمینت از چوب های فشرده HDF ساخته می شوند که دارای پوشش ضد آب می باشند. به همین دلیل قیمت پارکت لمینت ارزان تر از انواع پارکت می باشد و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

تنوع رنگبندی پارکت های لمینت موجب شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به دکوراسیون داخلی از طرح های مختلف پارکت لمینت استفاده نمایند و زیبایی منزل و محیط اداری خود را بهبود ببخشند.

انواع پارکت و پارکت لمینت

طرح و رنگ بندی پارکت لمینت تأثیر مستقیم بر فضای محیط، زیبایی و روحیۀ افراد دارد. به عبارتی استفاده از پارکت های لمینت تناژ رنگ بندی روشن رو به سفید، می تواند محیط را بزرگ تر نشان دهد و در عین حال حس آرامش و آسودگی را در ساکنین به وجود آورد.

در نتیجه زمان خرید انواع پارکت لمینت علاوه بر کیفیت و قیمت پارکت ها، نسبت به رنگ و طرح پارکت ها توجه داشته باشید تا اثر بخشی مثبت داشته باشد. به عنوان مثال پارکت لمینت ایزوفام ساخت ایران ، از جمله برندهای موجود در بازار می باشد که در 11 رنگ متنوع به فروش می رسد که شامل سختی AC3 می باشد که دارای پوشش لامیگراف اسپانیا است و  متناسب با مکان های مسکونی و تردد متوسط ساخته شده که دارای طیف رنگی ملایم می باشد و می توان برای محیط های مختلف مسکونی و تجاری استفاده نمود. 

پخش پارکت های لمینت

با پیشرفت تکنولوژی، ساخت پارکت ها و پارکت های لمینت دچار تغییر و تحول قرار گرفت و روز به روز بر تنوع و کیفیت انواع پارکت افزوده شد. به همین دلیل تا کنون خرید پارکت ها با استقبال فراوان روبرو شده است و در سراسر کشور با توجه به بودجه و نیاز از طرح های مختلف پارکت لمینت برای بازسازی پوشش کف سالن ها استفاده می شود تا علاوه بر زیبایی، حس آرامش بیشتری را برای افراد ایجاد نماید.

فروشگاه دکور آفیس دارای تجربۀ خرید و فروش انواع پارکت در تهران و دیگر شهرستان ها می باشد، به همین دلیل برای کسب آگاهی بیشتر در زمینۀ قیمت و شرایط خرید پارکت های لمینت می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و پرسش های خود را مطرح نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()