تا مدت ها رنگ ساختمانی بعنوان تنها پوشش برای دیوارها محسوب میشد که البته هنوز نیز طرفداران خاص خود را دارد. اما با گذشت زمان و پیدایش کاغذ دیواری ها به مرور رنگ ساختمانی کنار زده شد و امروزه شاهد هستیم که کاغذ دیواری ها جایگاه بسیار خوبی را در دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند. فروش کاغذ دیواری به یکی از شغل های رایج به دلیل استقبال بسیار زیاد خریداران از این پوشش بدل شده است و شرکت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که با توجه به نیاز کشور اقدام به فروش این پوشش پر متقاضی کرده اند. فروش انواع کاغذ دیواری را باید در زمره مشاغل تخصصی قرار داد زیرا کاغذ دیواری ها باید بر اساس در نظر گرفتن نکاتی انتخاب و خریداری شوند و نمیتوان چندان به صورت سلیقه ای خرید خود را انجام داد. یک فروشنده کاغذ دیواری باید متناسب با دکوراسیون، شرایط و سلیقه بهترین مدل کاغذ دیواری را به مشتری پیشنهاد دهد.

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح

کاغذ دیواری ها بر اساس طرح هایی که بر روی خود دارند به انواع  مختلفی تقسیم بندی میشوندکه یک نوع پر کاربرد بخصوص در ساختمان قدیمی و یا با دکوراسیون کلاسیک، کاغذ دیواری کلاسیک میباشد. انواع کاغذ دیواری کلاسیک وجود دارد که بخوبی با دکوراسیون های قدیمی تناسب بر قرار میکنند. کاغذ دیواری های کلاسیک از طرفداران زیادی برخوردار هستند و از این مدل کاغذ دیواری برای پذیرایی منزل استفاده بسیار زیادی میشود.

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب

اتاق ها از جمله اماکنی هستند که در انتخاب کاغذ دیواری آنها باید دقت بیشتری بخرج دهید. اتاق ها محل استراحت و یا بازی کودکان هستند و بسته به شرایط باید بهترین نوع کاغذ را انتخاب و خریداری کنید. در واقع کاغذ دیواری هایی که برای اتاق ها انتخاب میشوند باید متناسب با علایق فرد و افرادی که از اتاق استفاده میکنند طرح و نقش مناسبی داشته باشند. بطور مثال اگر کودکان از اتاق استفاده میکنند بهتر است تا کاغذ دیواری های طرح کودکانه را انتخاب کنید.

شرکت دکور آفیس یکی از فروشندگان و مجریان قدیمی انواع پوشش های ساختمانی بخصوص کاغذ دیواری میباشد و  اگر به دنبال زیباترین مدل های کاغذ دیواری هستید پیشنهاد میکنیم تا این فروشگاه را انتخاب نمایید. این شرکت کلکسیونی از بهترین، با کیفیت ترین و زیباترین کاغذ دیواری ها و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی را در اختیار دارد که میتوان با توجه به سلیقه و  دکوراسیون و البته دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()