پارکت نمونۀ دیگری از ایده های خلاق می باشد که برای راحتی و افزایش جلوه های بصری در پیرامون محیطی که در آن زندگی می کنیم ساخته شده اند. همانطور که می دانید چوب حامل انرژی مثبت می باشد و انسان به این مسئله پی برده است و به همین دلیل از تکه های چوب برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود استفاده می کند تا زیبایی طبیعت را در کنار خود داشته باشد. به همین دلیل ساخت انواع پارکت با استقبال شدید روبرو شد و کشورهای مختلفی از جمله ایران اقدام به تولید انواع پارکت نمودند تا زیبایی و آرامش طبیعت را در محیط زندگی خود داشته باشند.

مزایای پارکت لمینت

اجازه دهید در این مقاله به بخشی از مزایای پارکت و پارکت لمینت اشاره کنیم تا شما عزیزان با آگاهی کامل خرید پارکت مورد پسند خود را انجام دهید. اولین مسئله در رابطه با پارکت ها، مقاومت بالای پارکت ها نسبت به آب می باشد که به همین دلیل با عنوان پارکت ضد آب شناخته می شوند. در ضمن به دلیل نوع ساختار پارکت و لمینت، نسبت به ضربه، سایش، تابش نور و اشعه UV مقاوم می باشند و این ویژگی ها باعث شده تا افراد بی شماری تمایل داشته باشند با هزینۀ کم، زیبایی دکوراسیون داخلی را چندین برابر نمایند.

بنابراین انواع پارکت لمینت آیدا، پارکت لمینت فرست وود، پارکت های لمینت ریچ وود ، پارکت لمینت راش، پارکت لمینت یشیل و پارکت لمینت تکنوفلور ساخت ایران گسترش یافته است و به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خرید پارکت و لمینت

در حال حاضر طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مسئله های مهم در خرید و فروش ملک می باشد، به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی که کار بازسازی ساختمان را انجام می دهند، در تلاش هستند با حداقل هزینه بتوانند با کیفیت عالی تغییر دکوراسیون را انجام دهند و به همین دلیل معمولاً خرید پارکت لمینت را بهترین گزینه می دانند و تلاش می کنند با انتخاب درست طرح پارکت، زیبایی دکوراسیون و هارمونی رنگ ها را ارتقاء ببخشند.

از این رو برای أخذ مشاوره خرید انواع پارکت و هر گونه تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس ارتباط برقرار کنید و با توجه به بودجه خرید و همچنین سبک مورد پسند خود، مناسب ترین خرید پارکت را انجام دهید تا زیبایی بصری محیط زندگی خود را با حداقل هزینه افزایش دهید و حس آرامش و سادگی را برای محل زندگی و اداره بوجود آورید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()