کاغذ دیواری سه بعدی را می توانید برای تزئین لابی ساختمان ها، دکوراسیون داخلی منازل، لابی هتل ها و رستوران ها، سالن انتظار بیمارستان ها و هر مکانی استفاده نمائید. بنابراین جلوه و زیبایی فضا را تنها با استفاده از طرح های مختلف پوستر دیواری بهبود ببخشید. از این رو خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی مورد استقبال عموم قرار گرفت و روزبه روز طرح های متعددی بر پایۀ ایده های خلاقانه طراحی و چاپ شد و مورد استفاده علاقه مندان قرار گرفت.

برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری سه بعدی از فناوری جدید که همان دستگاه های چاپ دیجیتال استفاده می شود که با جوهرهای ماوراء بنفش UV برای چاپ تصاویر بر روی کاغذ مخصوص بهره گرفته می شود و دارای کیفیت و وضوح تصویر بالا می باشد. بنابراین هر چه تصاویر دارای رزولوشن بالا باشد، به طبع کاغذ دیواری نیز با کیفیت چاپ خواهد شد و ابعاد تصویر با ابعاد پوستری که قرار است چاپ شود بر روی کیفیت طرح پوستر ارتباط مستقیم دارد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

پوستر دیواری سه بعدی به نوعی همان کاغذ دیواری برجسته می باشد که در بازار با نام پوستر سه بعدی معرفی می کنند که دارای طرح های متنوعی می باشد. از جمله طرح های موجود در بازار می توان به پوستر های دیواری اشعار نستعلیق که جزء سبک مدرن است اشاره نمود، انواع پوستر دیواری برج ایفل، انواع پوستر دیواری پنجره و طرح تراس مجازی، انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح صورت، انواع پوستر دیواری ساحل و دریا، انواع پوستر دیواری فرشته، پوستر دیواری طرح کودک ، انواع پوستر دیواری تصاویر 3D و انواع پوستر دیواری طرح مدرن و کلاسیک تنها تعداد اندکی از طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر در بازار می باشد که می توان از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراتیو با قیمت ارزان و مناسب و در ابعاد مورد دلخواه خریداری نمود.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

همانطور که می دانید قیمت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی ارتباط مستقیم با کیفیت، طرح، ابعاد و برند کاغذ دیواری و پوستر دارد. بنابراین هنگام خرید هر سبکی از کاغذ دیواری سه بعدی، تمام این موارد را در نظر داشته باشید و پس از بررسی دقیق اقدام به خرید کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی نمائید.

فروشگاه دکور آفیس فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر در تهران و شهرستان ها با قیمت مناسب انجام می دهد و خدمات ویژه ای چون مشاوره خرید و نصب و گارانتی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهد. 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()