کاغذ دیواری سه بعدی نمونه‌ای از طرح های جدید کاغذ دیواری محسوب می شود در طرح های مختلف چاپ و عرضه می شوند .از ویژگی های مجموعه کاغذ دیواری سه بعدی می توان به طراحی مدرن، طبیعی و طراحی هندسی اشاره نمود. استفاده از رنگ های گرم در طراحی کاغذ دیواری سه بعدی برجسته حس بهتری را برای افراد به وجود می‌آورد از این رو میتوان فضای لوکس و شیکی را با انتخاب مناسب کاغذ دیواری خلق نمود. در نتیجه محافل صمیمانه دورهمی را با حس بهتری می توان برگزار نمود. به همین دلیل خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است.

تنوع طرح کاغذ دیواری سه بعدی

طرح های کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی جلوه ای از ایده های خلاقانه است که با ظرافت در هم آمیخته شده اند و یک اثر زیبا و منحصر به فرد را نمایش می دهد. در واقع چاپ کاغذ دیواری سه بعدی یک هماهنگی جامعی از آثار وصف ناپذیر طبیعت را نشان می دهد که سبک و سیاق جلوه های طبیعی را به وضوح برای بینندگان تداعی می کند. از جمله نمونه طرح های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به انواع پوستر دیواری مشاغل، پوستر کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی طبیعت، کاغذ دیواری سه بعدی گل، انواع پوستر دیواری کلاسیک و طرح سنتی، انواع کاغذ دیواری سه بعدی اجرا شده و غیره اشاره نمود که هر کدام زیبایی و جلوۀ خاصی به فضا می بخشد که حس دلپذیری را برای فرد به وجود می آورد. 

با نصب هر طرح کاغذ دیواری بر روی دیوار، ظاهری تازه و نو خلق می شود و دیدۀ بیننده را به اثر میخ کوب می کند.

قیمت چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به ابعاد پوستر، کیفیت جنس کاغذ دیواری، ویژگی های کاغذ دیواری، برند و طرح پوستر دارد. در نتیجه برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی برجسته، بهتر است با افراد با تجربه و متخصص مشورت نمائید تا با آگاهی کامل سبک کاغذ دیواری سه بعدی را انجام دهید. 

فروشگاه دکور آفیس که از عرضه کنندگان انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری و محصولاتی از این قبیل می باشد، با استفاده از نیروی فنی با تجربه در بخش فروش و نصب، به خریداران مشاورۀ تخصصی خرید پوستر دیواری سه بعدی و دیگر محصولات ارائه می دهند تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشند و برای خریدهای بعدی نیز این فروشگاه را انتخاب نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()