کاغذ دیواری سه بعدی با عنوان پوستر دیواری تصاویر3D  در بازار به فروش می‌رسد. چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی توسط دستگاه‌های پیشرفته و مدرن صورت می گیرد تا بتوان با کیفیت عالی، ابعاد مختلف، آثار زیبا و منحصر به فرد خلق نمود و بر روی سطوح دیوار به راحتی نصب کرد.ایجاد فضایی دلنشین و درعین حال زیبا یکی از وظایف طراحی دکوراسیون داخلی می باشد، به همین دلیل در تلاش هستند با کمترین هزینه، از تجهیزات دکوراسیون مدرن و کلاسیک برای زیبا بخشی محیط داخل ساختمانها استفاده نمایند که خرید پوستر دیواری سه بعدی برای طراحی دکوراسیون یکی از این گزینه ها می باشد.

ایجاد فضایی زیبا و دلنشین یکی از اهداف افرادی که تمایل به بازسازی نمای داخلی ساختمان دارند، به همین دلیل علاوه بر زیبایی به کم هزینه شدن مخارج دکوراسیون توجه می نمایند. از این رو می توان به راحتی با استفاده از طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی در تکه های متعدد در ابعاد کوچک و بزرگ در محلهای متفاوت بر روی دیوار به راحتی نصب نمود و از زیبایی طرح پوستر لذت برد.

 تنوع طرح کاغذ دیواری سه بعدی

همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ کاغذ دیواری نیز ارتقاء یافته و انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری طرح های مختلف ما کیفیت عالی چاپ می شوند. به همین دلیل می‌توانید با توجه به نیاز و نوع دکوراسیون داخلی از طرح های زیبای کاغذی دیواری برای ایجاد تنوع و خلاقیت در سبک چیدمان بهره مند گردید.

قابل ذکر است که چاپ انواع کاغذ دیواری بر اساس انتخاب مشتری از روی آلبوم های اختصاصی کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد. به عنوان مثال می توان آلبوم کاغذ دیواری پالمیرا، آلبوم کاغذ دیواری کودک، آلبوم پوستر دیواری ساحل و دریا، آلبوم کاغذهای دیواری لابوکا، آلبوم کاغذ دیواری بانی و غیره اشاره نمود که هر کدام دارای طرح های متنوع در رنگ بندی های متعدد طراحی شده اند و به راحتی می توانید با انتخاب یکی از طرح های آلبوم ها زیبایی منحصر به فردی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد نمایید.

 فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در زمینه چاپ و فروش کاغذ دیواری معمولی و کاغذ دیواری سه بعدی و همچنین انواع پوستر دیواری در طرح های مختلف فعالیت دارد و با استفاده از نیروی متخصص و مجرب توانایی تیم پرسنل خود را با ارائه بهترین محصولات دکوراسیون داخلی و دکوراتیو، رضایت مشتریان را جلب نماید و مشتریان خرید پوستر های دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی را به صورت تضمین شده و گارانتی دار خریداری می نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()