چاپ پوستر دیواری یکی از به روزترین فناوری های تولید کاغذ دیواری در جهان می باشد که با استفاده از دستگاههای پیشرفته و مدرن صورت می گیرد که زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. پوسترهای دیواری عنوان یکی از جدیدترین تجهیزات دکوراتیو در بازار به فروش میرسد. نکته حائز اهمیت در رابطه با چاپ پوستر دیواری، امکان شست و شوی دیواری با استفاده از مواد شوینده می باشد که می توان با استفاده از دستمال میکروفایبر برای تمیز نمودن سطوح پوسترهای دیواری استفاده نمود، بدون آنکه طرح های روی پوستر دیواری کیفیت اولیه خود را از دست دهند. برای آگاهی از چاپ انواع پوستر دیواری و یا چگونگی نگهداری از پوسترهای دیواری می توانید به بخش مقالات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمایید و اطلاعات جامعی به دست آورید. 

 چگونگی نگهداری انواع پوستر دیواری

 همانطور که در مقالات متعدد در رابطه با قابلیت شستشوی انواع پوستر دیواری اشاره نمودیم، در اینجا اشاره کوتاهی به مواد شوینده قابل مجاز می پردازیم.با آگاهی نسبت به نحوه نگهداری پوستر دیواری می توان زیبایی پوسترهای دیواری را حفظ نمود. معمولاً برای تمیز نمودن سطوح انواع پوستر دیواری از مواد شوینده رقیق شده با آب استفاده می کنیم تا اثر منفی بر روی طرح های چاپ شده نداشته باشد. برای تمیز کردن پوستر دیواری می توان از دستمال مرطوب استفاده نمود و به هیچ عنوان از مواد جوهر نمک، نفت، وایتکس،استون، بنزین، الکل و مواردی از این قبیل استفاده نمود، همچنین نباید از آب به فراوانی استفاده نمود، تنها با استفاده از دستمال نمدار می توان لکه های روی پوستر دیواری را از بین برد. بدین ترتیب به راحتی می توان از پوسترهای دیواری نگهداری نمود و طول عمر پوستر دیواری را بهبود بخشید.

چاپ و فروش پوستر دیواری سه بعدی

نکته قابل توجه در رابطه با پوستر دیواری، قیمت ارزان پوستر دیواری نسبت به پوستر دیواری سه بعدی می باشد که موجب شده تنوع طرح پوستر دیواری بیشتر باشد ولی زیبایی چاپ پوستر دیواری سه بعدی دو چندان می باشد. چاپ پوستر دیواری سه بعدی به نحوی است که نمای تصاویر واقعی را نشان میدهد و زیبایی تصاویر را بیش از پیش به  بیننده نشان می دهد.

 در سال‌های اخیر چاپ پوستر دیواری دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و طرح های زیبا و منحصر به فرد وارد بازار شده است چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. برای خرید انواع پوستر دیواری می توانید به فروشگاه های معتبر همچون فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمایید  متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی، یکی از طرح های پوستر دیواری سه بعدی کلاسیک و مدرن را برای زیبایی اتاق سالن پذیرایی انتخاب نمایید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()