چاپ پوستر دیواری در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب نموده و باعث گردیده تنوع طرح های کاغذ دیواری و پوستر افزایش پیدا کند و همچنین کیفیت چاپ پوسترها، بیش از پیش بهتر شود. بنابراین چاپ انواع پوستر دیواری با مجموعه ای از تصاویر طبیعی و طراحی شده وارد بازار شد. پوستر دیواری معمولی تنها نمایش دهندۀ تصاویر می باشند، این در حالی است که چاپ پوسترهای سه بعدی به نحوی تصاویر را از نمای نزدیک و 3D به بیننده نشان می دهد و جزء یکی از ویژگی های منحصر به فرد پوسترهای سه بعدی محسوب می شود و عاملی برای جذب افراد شده است.

تنوع چاپ پوستر دیواری سه بعدی

همانطور که می دانید در گذشته از طرح های مختلف کاغذ دیواری برای تزئین دیوار استفاده می شد و به مرور زمان با پیشرفت دستگاه های چاپ، چاپ انواع پوستر دیواری در ابعاد مختلف رونق پیدا کرد و افراد زیادی به دلیل ویژگی قیمت ارزان، تنوع طرح و همچنین قابلیت شستشوی پوسترهای دیواری، این محصول را به عنوان یکی از گزینه های طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفتند و به صورت هوشمندانه و خلاقانه با استفاده به جا از طرح های متنوع پوستر دیواری سه بعدی و معمولی در پشت تلویزیون، پشت مبلمان و کنار وسایل دکوراتیو، زیبایی خاصی را در محیط ایجاد نمایند.

بنابراین پوستر دیواری سبک مدرن و کلاسیک همچون پوستر دیواری سه بعدی انتزاعی و امثال آن مورد استقبال قرار گرفت و چاپ پوسترهای دیواری سه بعدی به عنوان نسل جدید پوسترها مشتریان زیادی پیدا کرد. قابل ذکر است که قیمت چاپ پوستر دیواری به فاکتورهای متعددی مربوط می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

قیمت چاپ انواع پوستر دیواری

کیفیت چاپ، قابلیت شستشو، استفاده از کاغذ مرغوب، نوع طرح، ابعاد پوستر و ثبات طرح و رنگ تصاویر در برابر اشعه UV از مهمترین نکات خرید و قیمت انواع پوستر دیواری می باشد که هنگام خرید و سفارش هر نوع پوستر دیواری باید در نظر داشته باشید تا علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت و طول عمر بالا باشد. در ضمن توجه به مسئلۀ گارانتی و خدمات پس از فروش به عنوان یکی دیگر از نکات کلیدی سفارش پوستر دیواری محسوب می شود.

به همین منظور فروشگاه دکور آفیس با تجربه های متعددی که در زمینۀ چاپ و خرید و فروش انواع لوازم دکوراسیون داخلی از قبیل کاغذ دیواری، انواع پوستر دیواری، آسمان مجازی، پوستر سقفی و غیره کسب نموده است. علاوه بر خدمات فروش، خدمات نصب و پشتیبانی را با استفاده از نیروی متخصص به مشتریان ارائه می دهد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()