پروفیل استیل استنلس از دیگر محصولات آلیاژ میباشند که در صنایع مختلف استفاده می شود. بیشترین مصرف پروفیل استیل در در صنعت ساخت و ساز از قبیل نرده ها، ساخته انواع درب و پنجره و لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. به همین جهت فروش پروفیل استیل در انواع و برند صورت می گیرد که شامل سایزهای متفاوتی از ۲  تا ۸ میلیمتر، گریدهای متفاوت از قبیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۲۰۱، ۳۱۰ و غیره در بازار خرید و فروش می‌شود که دارای حالت ثابت ۶ متری و یا به صورت کیلویی عرضه می‌شود. 

فروش انواع پروفیل استیل به صورت برش زده و خمکاری می باشد تا به راحتی بتوان در صنعت ساخت و ساز استفاده نمود. قابل ذکر است که مقاطع پروفایل استین بر اساس شرایط آنالیز شده و سرتیفیکیت استاندارد انجام می شود، در نتیجه مشخصات انواع پروفیل استیل استاندارد می باشد که از ورق های استیل برای ساخت قوطی استیل، لوله های استیل، انواع میلگرد استیل، تسمه استیل و نبشی های استیل استفاده می شود. به طور کلی در ساخت فولاد استیل از عناصر نیکل و کروم نسبت به دیگر عناصر تشکیل دهنده بیشتر استفاده می شود تا خوردگی کمتر داشته باشند و موجب ترمیم خوردگی شود.

انواع پروفیل استیل 

 از بارزترین گریدهای پروفیل استیل میتوان به پروفیل استیل 304 اشاره نمود که مناسب ترین آلیاژ استیل برای ساخت انواع تجهیزات لبنیاتی و مواد غذایی از قبیل انواع کمپوت، کنسرو، قوطی های نوشیدنی، سُس و غیره استفاده می شود. علاوه بر آن پروفیل های استیل سری ۳۰۰ مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات صنایع غذایی و لوازم جراحی می باشند که کمترین فرسایش برای محصولات تولید شده ایجاد می شود. معمولاً ۳۰۰ استنلس استیل باعنوان استیل نگیر و غیره مغناطیسی در بازار شناخته می شود که دارای آلیاژهای آهن، کروم و نیکل با کربن حداکثر ۱٪ تولید می شوند و این در حالی است که آلیاژ استیل گرید ۴۰۰ که به عنوان استیل بگیر و مغناطیسی شناخته می شود از آلیاژهای آهن و کروم با کربن کمتر از  ۱٪ ساخته می شود. برای خرید اینترنتی پروفیل استیل 304 به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع پروفیل استنلس استیل

برای خرید هر نوع پروفیل استیلی باید به یکسری نکات توجه نمود که عبارتند از ویژگی های هر محصول فولاد استیل از قبیل نوع، سایز بر حسب میلیمتر، حالت شاخه، میزان استاندارد، واحد قیمت هر شاخه، محل بارگیری و شرایط تحویل می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت استیل تماس داشته باشید و لیست قیمت انواع پروفیل استیل را دریافت کنید. 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()