میلگرد استیل یکی از پرفروش ترین دسته های محصول فولاد استیل استنلس می باشد که بر اساس سایز قطر میلگرد به صورت کلاف و شاخه به فروش می رسند. میلگرد استیل استنلس بیشترین مصرف را در صنایع مواد غذایی، ماشین آلات کشاورزی، قطعات سازی، ساخت و ساز، صنعت دارویی، پتروشیمی و غیره دارد که برای ساخت محصولات فولادی متعددی با ویژگی های کاربردی به کار گرفته می شوند. اکثر مفتول هایی که در بازار ایران به فروش می رسد، وارداتی و ساخت کشورهای متعددی چون تایوان، هندوستان و غیره می باشند. در بازار انواع میلگرد استیل با خواص ویژه چون ویژگی غیر مغناطیسی، مغناطیسی و نسوز خرید و فروش می شوند که گریدهای مختلفی را شامل می شوند. به عنوان مثال میلگرد استیل نگیر از فولاد گرید 316 و یا 304 ساخته می شوند و به هیچ عنوان خاصیت مغناطیسی ندارند.

انواع میلگرد استیل

برای ساخت هر دستگاه و وسیلۀ فولادی باید هدف ساخت را دانست تا بر اساس آن مدل و جنس فولاد استیل را انتخاب نمود. به عنوان مثال برای ساخت برخی از دستگاه های صنعتی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، بهترین گزینه خرید میلگرد ضد اسید 316 می باشد که علاوه بر خاصیت ضد اسیدی دارای ویژگی غیر مغناطیسی نیز می باشد. این نوع گرید میلگرد به هیچ عنوان کشش به سمت آهنربا ندارد چون علاوه بر عناصر نیکل و کروم از عنصر مولیبیدن نیز تشکیل شده است و در برابر مواد اسیدی و کشش آهنربا مقاومت بالایی دارد.

در ضمن در بازار خرید و فروش میلگرد استیل آلیاژی نیز صورت می گیرد که علاوه بر عناصر اصلی، برای ساخت آنها از آلیاژهای مونل، اینکونل و دابلکس نیز استفاده می شود و کاربردهای وسیعی را پوشش می دهد.

خرید ارزان میلگرد استیل

مفتول یا میلگرد استیل در اصل همان شمش های آلیاژ استیل می باشد که برای مصارف ویژه چون انواع شفت استیل به غیر از لوله استیل استفاده می شود چون از نظر کارایی و شکل ظاهری با لوله های استیل متفاوت می باشند. امروزه خرید میلگرد های استیل همانند دیگر محصولات فولادی خریداران خود را دارد چون با میلگردها می توان دستگاه و محصولات متعددی را با ویژگی های کاربردی تولید نمود.

شرکت الف استیل به عنوان یکی از شرکت های معتبر پخش استنلس استیل در مدل های مختلف با ویژگی های خاص و سایزهای متفاوت فعالیت خود را آغاز نموده و می تواند به مشتریان پیش از خرید، مشاورۀ تخصصی انتخاب مرغوب ترین نوع فولاد استیل را ارائه دهد.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()