ورق استیل یکی از پر فروش ترین محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان و تجهیزات مدرن در صنایع مختلف محسوب می شود. ورق های استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که منجر شده طرفداران زیادی در صنایع مختلف پیدا کند. در واقع برای استفاده از ورق های استیل درگریدهای مختلف تولید می شود تا کارایی لازم را برای تهیه اقلام مختلف داشته باشند، به عنوان مثال ورق استیل گرید ۳۰۴ با نام نگیر و ورق های استیل گرید ۴۳۰ با نام بگیر تولید می شوند و در بازار برای تولید محصولات کاربردی به فروش می‌رسد.

صنایع مختلف از انواع ورق استیل برای تهیه کالا و دستگاه های استیل استفاده می نمایند. در نتیجه خرید اینترنتی ورق استیل بستگی به نوع کالا دارد تا ورق استیل مناسب با ضخامت مناسب خریداری شود تا انعطاف پذیری و استحکام لازم را در برابر شرایط محیطی داشته باشند. عموماً خرید و فروش ورق های استیل به صورت رول و ورقه ای در ابعاد استاندارد مختلف برش داده می شوند و برای مصارفی از قبیل صنایع پتروشیمی، ساخت دستگاه های مواد غذایی ساخت، دستگاه‌های داروسازی و پزشکی، ساخت انواع مخازن و توربین های بخار، ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت لوازم خانگی و غیره به کار برده می شود.

معرفی و کاربرد انواع ورق استیل

ورق های استیل در واقع در مدل های مختلف تولید می شود تا به درستی مورد استفاده قرار گیرد از نمونه ورق های استیل می توان به ورق های استیل مات، ورق های استیل براق، ورق استیل خش دار، ورق استیل مشبک یا پانچ، ورق های استیل براق و همچنین ورق استیل میرور اشاره نمود که هر کدام کارایی ویژگی خاص خود را دارد. به عنوان مثال ورقهای استیل میرور دارای زیبایی خاصی می باشد که دارای قابلیت‌هایی چون فرم دهی راحت جلا پذیری، مقاومت بالا در برابر رطوبت و ضد زنگ زدگی آنها اشاره نمود که متناسب با تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. برای خرید ورق استیل براق به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع ورق استیل

ورق های استیل را در گرید و ضخامت های متفاوت تولید می کنند، به همین دلیل خرید و فروش ورق های استیل رونق یافته و در صنایع مختلف به راحتی می توان از مناسب ترین نوع ورق استیل استفاده نمود.

شرکت الف استیل از ابتدا در حوزه تولید و پخش انواع ورق استیل در بازار فعالیت دارد و با استفاده از کادر فنی و متخصص در حوزه تولید ورق های استیل توانسته بخش عظیمی از نیاز بازار را تأمین کند و به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی نماید.

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()