غلطک ها از جمله پر کاربرد ترین ماشین آلات سنگین راه سازی و فعالیت های عمرانی می باشند، که از آن ها بیشتر برای بالابردن مقاومت خاک، کم شدن دانسیته و حجم خاک، کاهش نفوذ پذیری و افزایش خواص چسبندگی (خواص شیمیایی و فیزیکی خاک) استفاده می شود. لوازم یدکی غلطک هم مانند دیگر ماشین آلات سنگین با افزایش بهره وری از آن و در دراز مدت مستهلک شده و باید در اولین فرصت نسبت به تعویض و یا تعمیر لوازم یدکی غلطک اقدام کرد. غلطک از پرکاربردترین ماشین آلات راه سازی در دنیا می باشد، که میزان عرضه و تقاضای انواع لوازم یدکی غلطک هم با توجه به این موارد بسیار بالا می باشد، به همین دلیل است که به وفور انواع تقلبی و بی کیفیت لوازم یدکی غلطک در بازار های داخلی و جهانی یافت می شوند، و در هنگام خرید باید حتما به این نکته توجه کنید. برند های جهانی و معتبر بسیاری همچون کوماتسو، هپکو، هام و دایناپک در تولید انواع غلطک های پاچه بزی، شبکه ای، ارتعاشی، فولادی صاف، پنتوماتیک و تراکم کننده های شبه بلدوزر فعالیت می کنند و تمامی قطعات و لوازم یدکی غلطک و دیگر ماشین آلات ساخت کمپانی خود را با بالاترین کیفیت به بازار های جهانی عرضه می کنند و از این لحاظ توانسته اند در نظر مخاطبان و متقاضیان این محصولات محبوبیت بیشتری کسب نمایند.

برای خرید آنلاین انواع لوازم یدکی غلطک به راحتی می توانید با مراجعه با آدرس الکترونیک نمایندگی های معتبر و مجاز عرضه کننده این محصولات، انواع لوازم یدکی غلطک مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نمایندگی برای شما ارسال شود.

علاوه بر نوع غلطک عواملی همچون مشخصات فنی، قدرت و ظرفیت غلطک ها از مهمترین مواردی هستند که در هنگام خرید این ماشین سنگین باید به آن توجه کرد، شامل میزان وزن فیزیکی که دارند، مقدار ضربه ای که وارد می کنند و لرزشی که در سطح زمین ایجاد می کنند. موتور مولد انرژی، موتور ارتعاشی، زائده ای به منظور نصب وزنه برای کنترل فشار، صفحات سنگین استوانه ای و میله ی افقی حامل وزنه از مهمترین لوازم یدکی غلطک می باشند، که به راحتی می توان آن ها را از فروشگاه های عرضه و پخش مستقیم لوازم یدکی غلطک هپکو، کوماتسو و غیره خریداری کرد. شرکت سرویس قطعه از معتبرترین فروشگاه های آنلاین انواع لوازم یدکی غلطک و دیگر ماشین آلات سنگین راه سازی می باشد، که با سی سال فعالیت بی وقفه در این زمینه توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان را کسب نماید، از مهمترین امتیازاتی که با خرید انواع لوازم یدکی غلطک از این فروشگاه بدست می آورید، ضمن قیمت بسیار مناسب آن نسبت به دیگر مراکز عرضه کننده متفرقه،  می توان به تضمین اصل بودن کالای خریداری شده اشاره کرد.

تلفن تماس   : 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400 

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()