آینه کنسول ریشه در تاریخ کشورهای ایتالیا و فرانسه دارد و به مرور زمان و استقبال فراوان از این محصول زیبا و پر کاربرد در کشورهای متعددی ریشه دواند و در مدل های متنوع تولید شد و در ایران نیز در سبک های مدرن و کلاسیک تولید و عرضه می شود. خرید آینه کنسول از گذشته برای قشر مرفه امکان پذیر بود ولی به مرور زمان و استفاده از متریال مقاوم و قیمت ارزان، امکان خرید آینه کنسول ارزان برای قشر متوسط و کم درآمد نیز فراهم می باشد. به همین دلیل اکثر افراد از آینه های کنسول برای تزئین دکوراسیون داخلی اتاق خواب و یا بخشی از سالن های پذیرایی بهره می گیرند تا بتوانند زیبایی فضای داخلی را بهبود ببخشند. از این رو آینه های کنسول دیگر به افراد اعیان و اشراف اختصاص پیدا نکرد و مردم عادی و کم درآمد نیز توانایی و وسع خرید انواع آینه کنسول را با طرح های زیبا پیدا کردند.

انواع آینه کنسول

در بازار می توان آینه های کنسول را در ابعاد و طرح های متفاوت مشاهده نمود که از متریال متفاوت ساخته شده اند تا اکثر مردم بتوانند از این وسیلۀ تزئینی بهره مند شوند. به همین طرح های آینه های کنسول چوبی نیم گرد معرق، آینه های کنسول چوبی تونیک معرق، آینه کنسول چوبی دوکشو معرق، آینه کنسول چوبی طرح بیتا، آینه کنسول چوبی کیانا، آینه کنسول طرح تندیس و امثال آن را با متریال چوب طبیعی و یا چوب مصنوعی با قیمت ارزان و گران مشاهده نمائید و متناسب با سلیقۀ خود آینۀ کنسول زیبایی را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود خریداری نمائید. برای خرید آینه کنسول چوبی مانا 609 به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع آینه کنسول

برای خرید آینه های کنسول نیز همانند هر وسیلۀ دیگری باید توجه و دقت نمود تا نکات مربوط به خرید آینه، کنسول و ویترین را مد نظر قرار دهید. فروش آینه کنسول در مدل و رنگ های متفاوت تولید و عرضه می شود تا اکثر افراد بتوانند بر اساس سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن منزل، طرح آینه کنسول را انتخاب کنند. همانطور که پیش از این بیان شد، می توان برای ایجاد دکورهای مینیمالیستی که نوعی سادگی و سبک مدرن بودن را به نمایش می گذارد از آینه های کنسول مدرن با طراحی ساده استفاده نمود که هارمونی فوق العاده ای را در فضای داخلی بوجود می آورد.

بنابراین فروشگاه بهسازان چوب با کسب تجربیات فراوان در عرصه تولید و پخش انواع محصولات دکوری، توانسته فروش انواع آینه کنسول را در طرح های متنوع و زیبا به صورت اینترنتی فراهم آورد.

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()