تاب ریلکسی نوعی تاب راحتی است که به شکل خاصی طراحی شده است و می تواند ساعات خوشی را توأم با رفع خستگی برای شما به ارمغان آورد. در بازار انواع تاب ریلکسی در طرح و متریال متفاوت عرضه می شود که دارای ویژگی های خاصی می باشند. به عبارتی برخی از تاب های ریلکسی به شکل گهواره طراحی شده اند و یا برخی به صورت دو نفره طراحی شده اند و دارای فضای بیشتری می باشند. تاب های ریلکسی تک نفره و یا تاب ریلکسی دو نفره که به صورت آویزان می باشد و بر روی پایه های فلزی تعبیه شده اند تا بتوانند مقاومت بیشتری را حفظ کنند و حرکت های آرام و نرمی را حول یک راستا به وجود آورند و حس آرامش بیشتری را برای افراد به وجود آورند. به همین دلیل افرادی که دارای فضای باز می باشند و یا در خود احساس می کنند نیاز به تنوع دارند می توانند از مدل های متنوع تاب های ریلکسی بهره مند شوند.

انواع تاب ریلکسی

تاب های ریلکسی در مدل های متعددی تولید شده اند که می توان به صندلی، مبل و حتی کاناپه ریلکسی اشاره نمود که شامل طرح های زیبا و متنوعی چون تاب های ریلکسی تک نفره مدل TA33، تاب های ریلکسیی دو نفره مدل TA55 و غیره اشاره نمود که نام مدل ها بستگی به شرکت تولید کننده دارد و می تواند در فروشگاه های متفاوت با نام های متفاوت به فروش رسد. از این رو با خرید تاب ریلکسی می توانید زمان استراحت خود را بعد از یک روز کاری سخت با احساس خوشایندتری سپری کنید و استرس و تنش های زندگی روزمرۀ خود را تنها برای لحظاتی از خود دور نگه دارید. برای اطلاع از قیمت تاب ریلکسی تک نفره مدل TA 110 به سایت مراجعه کنید.

 

استفاده از تاب های ریلکسی علاوه بر ایجاد راحتی در شخص، زیبایی خاصی به محیط داخلی می بخشد و تأثیر مثبت در دکوراسیون داخلی دارد و به زیبایی فضای محیط کمک می کند.

خرید تاب ریلکسی

نکتۀ قابل توجه در رابطه با خرید تاب راحتی، مسئلۀ فضا می باشد. به همین دلیل طراحان برای جلب رضایت مشتریان و برخورداری از ایده های خلاق توانسته اند مبل های راحتی و تاب های راحتی که نیاز به نصب بر روی دیوار را نداشته باشند طراحی نموده اند و برای استفاده مصرف کنندگان عرضه می کنند که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب که عرضه کنندۀ مستقیم انواع تاب راحتی و لوازم چوبی می باشد، انواع تاب ریلکسی تک نفره و دو نفره را با قیمت ارزان و بدنه های مقاوم و مستحکم به فروش می رساند.

 

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1068
نمایش همه
علاقه مندی ها ()