تخت دو طبقه یکی دیگر از مدل های تختخواب موجود در بازار می باشد. تختخواب دو طبقه بهترین گزینه برای افرادی است که از فضای کمتری برخوردار می باشند و امکان اختصاص یک اتاق شخصی برای هر کدام از فرزندان وجود ندارد. به همین دلیل با استفاده از تخت خواب دو طبقه می توان در فضا و هزینه صرفه جویی نمود. معمولاً برای افزایش استقامت این نوع تختخواب ها، بدنۀ فلزی را بهترین گزینه می دانند تا مقاومت بالایی نسبت به وزن افراد داشته باشد. قابل ذکر است تخت دو طبقه چوبی نیز در فروشگاه های عرضۀ لوازم جوبی فراهم می باشد که از کیفیت و استحکام قابل توجهی برخوردار می باشند. نکتۀ مهم در رابطه با تخت های دو طبقه این است که تخت دوطبقه در یک اتاق برای دخترها و یا پسرها می تواند بهتر از دو تخت باشد، چون علاوه بر اشغال نمودن فضای اندک، روابط فرزندان را با یکدیگر بهتر می کند.

ویژگی های تخت دوطبقه

از مهمترین ویژگی های تختخواب دو طبقه می توان به جنس ستون تخت، جنس تاج تخت، جنس بدنۀ تخت، تعداد کشوهای تعبیه شده، رنگ بندی، ابعاد تخت و ابعاد نردبان اشاره نمود که هر کدام دردوام، ماندگاری و همچنین قیمت تخت دو طبقه مؤثر می باشد. از انواع تخت دو طبقه می توان به تخت خواب دوطبقه سونیا، تخت دوطبقه فلزی طرح رویا، تخت دوطبقه فلزی طرح کارینا مدل D 102، تخت دوطبقه چوبی کیمیا و ... اشاره کرد که هر کدام زیبایی و نمای خاص خود را دارند و شامل رنگ بندی می باشند. برای خرید تخت دو طبقه فلزی آدیداس D 101 به سایت مراجعه کنید.

 

از دیگر نکات طراحی سرویس تخت دو طبقه می توان به تکه های همراه تخت خواب ها اشاره نمود که بر اساس سبک تخت خواب طراحی شده اند. خرید میز آرایش، پاتختی، خرید کشو، خرید تشک و محافظ تشک اشاره کرد که هارمونی رنگ بندی دکوراسیون داخلی را بهبود می بخشد.

خرید ارزان تخت دو طبقه

تخت خواب دو طبقه ارزان را می توانید از فروشگاه های عرضۀ مستقیم کالاهای چوبی با کیفیت عالی خریداری نمائید. برای خرید انواع تخت خواب می توانید به صورت اینترنتی انواع طرح تخت خواب را مشاهده نمائید و قیمت خرید هر یک از آنها را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید تختخواب دونفره مورد نظر خود فرمائید.

فروشگاه بهسازان چوب سال های مدیدی است در حوزۀ تولید و پخش انواع تخت خواب، مبلمان و همچنین سایر محصولات چوبی به صورت آنلاین نموده است و می تواند شما را در سفارش و خرید آنلاین تختخواب چوبی و فلزی مورد نظرتان یاری نماید.

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()