تخت یک نفره را در ابعاد و مدل های متفاوت می توانید از فروشگاه های معتبر عرضۀ لوازم و تجهیزاتی چوبی با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید. خرید تخت یک نفره به مرور زمان مورد جلب رضایت مردم قرار گرفت تا به راحتی بتوانند از این وسیله برای خوابیدن استفاده کنند و بستر راحتی را برای خود فراهم کنند. در بازار تنوع تخت تک نفره بسیار زیاد است چون حجم تقاضا بالا می باشد و سلایق مختلفی وجود دارد که موجب می شود تولید کنندگان در تلاش باشند تخت های تک نفره را در مدل های متنوع زیبا و با کیفیت بسازند و این مسئله علاوه بر جلب نظر مشتری، رونق تولید را برای فروشگاه ها به ارمغان می آورد. 

عرضه تخت یک نفره

در حال حاضر عرضه تخت یک نفره در تهران و تمام شهرستان ها انجام می شود، همچنین با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بستر اینترنت، امکان خرید اینترنتی انواع تخت یک نفره موجود می باشد. بنابراین به راحتی می توان به صورت اینترنتی، در هر موقعیتی سفارش خرید تخت تک نفره خود را بر اساس سلیقه با لوازم اضافی به فروشگاه های اینترنتی بدهید. به همین دلیل با توسعه تنوع طرح های تخت تک نفره، انتخاب و خرید تخت برای مشتریان راحت تر شده و بهتر می توانند کیفیت و قیمت تخت های یک نفره را با یکدیگر مقایسه کنند و سپس بر مبنای سنجش خود، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تخت را برای اتاق خود انتخاب کنند. فروش تخت تک نفره باکس دار آناهیتا T114 در سایت قرار دارد.

 

از مدل های متنوع تختخواب تک نفره می توان به تخت چوبی نوجوان طرح ایفل، تخت تک نفره چوبی طرح مرجان T82، تختخواب تک نفره باکسدار مارال، تخت تک نفره چوبی وکیوم انگشتی و غیره اشاره نمود که دارای رنگبندی های متفاوت می باشند.

خرید تخت های یک نفره

قابل ذکر است تولید کنندگان برای ایجاد تنوع و هارمونی بیشتر در ترکیب دکوراسیون داخلی علاوه بر تولید و فروش تخت تک نفره، انواع تجهیزات چوبی از قبیل میز آرایش، پاتختی و کشوی زیر تختی را متناسب با نوع طراحی تختخواب تک نفره تولید می کنند و به مشتریان پیشنهاد می دهند تا زیبایی و جلوۀ اتاق را جذاب تر نمایش دهند.

فروشگاه بهسازان چوب با فعالیت چندین ساله در حوزۀ تولید و فروش انواع لوازم چوبی از جمله تخت تک نفره، تخت دو نفره، تخت دو طبقه و غیره فعالیت دارد و می تواند شما را در خرید و انتخاب تختخواب مورد نظرتان یاری نماید.

 

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()