صندلی راک یا همان صندلی گهواره ای یکی از صندلی های قدیمی محسوب می شود که علاقه مندان این اثر موجب شده اند به مرور زمان طرح های زیبایی از صندلی های راک به بازار تقاضا عرضه شود. امروزه انواع صندلی راک را در طرح های قدیمی و حتی مکانیزمی مشاهده نمود که برای بزرگسالان و حتی کودکان طراحی شده اند. قابل ذکر است که از صندلی های راک با عنوان صندلی شومینه و حتی صندلی راکینگ نیز شناخته می شود. بنابراین در بازار می توانید انواع صندلی راک ارزان و یا گران قیمت را مشاهده نمائید که هر کدام از آنها برای یک هدف تولید شده اند که دارای کیفیت بالایی می باشند.

صندلی گهواره ای به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی برخی از منازل محسوب می شود که کنار شومینه، پنجره و یا تراس را بهترین مکان برای قرار دادن صندلی راکینگ می دانند.

صندلی راک مدرن

در حال حاضر افراد زیادی علاقه مند به استفاده از صندلی های گهواره ای می باشند تا زمان استراحت و رفع خستگی خود را بر روی این نوع صندلی ها سپری کنند و آنها را به یاد نوستالژی های قدیم بیندازد. از این رو صندلی راک مکانیزم طرح پاف دار، صندلی راک مدل لهستانی، صندلی راک مدل هفت تیرک، صندلی راک مکانیز دسته پارچه ای و ... به عنوان تعدادی از طرح های صندلی راک مدرن طراحی شده اند تا علاقه مندان خاص خود را ذوق زده نمایند. تصور قدیمی از صندلی های راک این است که از زمان های قدیم مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها از این صندلی ها استفاده می نمودند و با نام صندلی مادر بزرگ شناخته می شد ولی در حال حاضر نیز افراد زیادی از نوجوان گرفته تا بزرگسال طرفدار صندلی های راکینگ می باشند. برای خرید صندلی راک مدل پارچه ای شقایق R 135به سایت مراجعه کنید.

 

نکات کلیدی خرید صندلی راک

هنگام خرید صندلی راکینگ چیر باید به جنس پایه هایی که به یکدیگر متصل شده اند توجه کنید چون راحتی حرکت صندلی های راک بستگی به طراحی چوب های منحنی شکلی که در پایین به پایه های صندلی متصل شده اند، دارد و تنها اتصال صندلی گهواره ای تنها دو نقطه می باشد. به همین دلیل به شخص این اجازه را می دهد با کمترین فشار پا بتواند صندلی را حول یک راستا به عقب و جلو هدایت کند.

فروشگاه بهسازان چوب انواع صندلی راکینگ چوبی، مکانیکی و فلزی را در طرح های عام پسند در معرض فروش قرار داده است و امکان خرید اینترنتی صندلی راک را محیا نموده است.

 

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()