صندلی گردان یکی از انواع صندلی اداری به حساب می آید که بهترین گزینه برای محیط های اداری می باشد. صندلی گردان به نحوی طراحی شده است که به فرد اجازه حرکت کردن در اتاق به همراه صندلی و همچنین بالا و پایین بردن کف صندلی را به واسطۀ جک تعبیه شده در کف صندلی را می دهد. به دلیل همین مشخصات فنی است که مورد استقبال شدید قرار گرفته است و آمار خرید صندلی گردان بسیار زیاد می باشد. طراحی صندلی گردان ارگونومیک به شکلی است که بر اساس حالت ستون فقرات ساخته می شود تا فشار کمتری به مهره های ستون فقرات وارد شود و در اثر استفاده بیش از اندازه فرد دچار کمر درد نشود. البته قابل ذکر است که بیش از اندازه نباید بر روی صندلی های گردان و هر نوع صندلی نشست چون به ستون فقرات فشار وارد می شود ولی شکل طراحی صندلی نقش مهمی در میزان فشارهای وارده دارد.

انواع صندلی گردان

صندلی های گردان با عنوان صندلی اداری نیز شناخته می شود چون بیشتر در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد تا کارمندان تحرک بیشتری را در فضای اتاق ها داشته باشند. از جمله صندلی های گردان می توان به صندلی کارمندی مدل K229، صندلی کارمندی K238، انواع صندلی گردان اداری چرم و ... اشاره نمود که از طراحی ویژه ای برخوردار می باشند و دارای شکل ظاهر متفاوتی می باشند. انواع صندلی گردان از کلاف یا همان تخته هفت لا که بسیار مستحکم می باشد، ساخته می شوند و دارای لایۀ تراکم بالا از جنس اسفنج می باشد که با روکش نهایی چرم مرغوب پوشیده می شوند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با پوشش نهایی صندلی های کارمندی می توان به این اشاره نمود که قابلیت نفوذپذیری هوا را دارند تا هنگامی که فرد از صندلی استفاده می کند سطح صندلی عرق نکند. برای خرید صندلی مدیریتی SM 9999به سایت مراجعه کنید.

 

خرید ارزان صندلی گردان

صندلی کارمندی شامل چند چرخ در انتهای پایۀ صندلی می باشد تا به فرد اجازۀ حرکت دادن را بدهد. به همین دلیل اکثر فضاهای اداری برای کارمندان به جای خرید صندلی ثابت، خرید صندلی های گردان را ترجیح می دهند تا کارمندان با امکان گردش 360 درجه بتوانند بدون بلند شدن از روی صندلی به موقعیت های مختلف اتاق دسترسی داشته باشند.

فروشگاه بهسازان چوب در حوزۀ فروش انواع صندلی گردان و ثابت اداری فعالیت دارد و در حال حاضر فروش انواع صندلی اداری را به صورت اینترنتی و آنلاین برای مشتریان فراهم نموده است.

 

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()