کفی تخت یکی از مهمترین قسمت های تخت خواب می باش که تأثیر مستقیم در طول عمر تختخواب دارد. همانطور که می دانید خواب خوب و با کیفیت تأثیر مثبت بر روحیه و سلامتی افراد دارد، به همین دلیل باید در انتخاب تختخواب با کیفیت دقت کافی نمود. اولین نکته در انتخاب تختخواب مناسب این است که شامل کفی تخت استاندارد باشد چون کفی و بدنۀ تخت است که وزن فرد را باید تحمل کند، به همین منظور جنس و کیفیت کفی تخت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. باید توجه داشته باشید کفی تخت فلزی از استحکام بالایی برخوردار می باشد و محکم تر از دیگر متریال می باشد که ضخامت و استحکام فلز کفی های تخت نیز برای استقامت فشار وارده اهمیت دارد.

انواع کفی تخت

ابتدا کفی های تخت را طراحی می کنند و سپس تشک و کشوی زیرتختی برای آنها قرار می دهند. بنابراین برای طراحی تختخواب باکیفیت، از کفی های استاندارد و مقاوم استفاده نمود تا تختخواب استحکام لازم را در برابر فضارهای وارده مقاومت کند. در بازار می توانید انواع کفی تخت جکدار دوقلو، کفی تخت جکدار ام دی اف، کفی تخت پایه ثابت نرده آهنی، کفی تخت پایه ثابت نرده چوبی، کفی تخت جکدار ام دی اف دو نفره و غیره را مشاهده کنید. تولیدکنندگان تخت خواب برای طراحی انواع تخت خواب تک نفره و دو نفره باید خرید کفی تخت را به صورت مجزا انجام دهند و سپس طراحی نمای تخت را انجام دهند. به همین دلیل تولیدکنندگان حرفه ای معتبر اعتقاد دارند با خرید کفی تخت فلزی با کیفیت می توانند میزان فروش انواع تختخواب را ارتقاء ببخشند و رضایت مشتریان را بیشتر از گذشته جلب نمایند. برای خرید کفی تخت دو تیکه تک نفره base 3به سایت مراجعه کنید.

 

فروش کفی تخت

همانطور که در بالا ذکر شد فروش کفی های تخت را فروشگاه های عرضه محصولات چوبی و فلزی سرویس خواب و مبلمان انجام می دهند چون به یکی از مهمترین قسمت های تختخواب ها محسوب می شود. برای خرید کفی تختخواب باید توجه داشته باشید بدون ایجاد هیچگونه صدا و لرزش باشد و فلز مقاوم ساخته شده باشد.

فروشگاه آنلاین بهسازان چوب، انواع پایه های فلزی انواع تختخواب را در ابعاد استاندارد برای تختخواب تک نفره و دو نفره با قیمت مناسب و کیفیت عالی به صورت اینترنتی به فروش می رساند و با استفاده از افراد با تجربه در بخش فروش، می تواند شما را در خرید انواع کفی تخت پایه ثابت و جکدار راهنمائی کند تا از تختخواب با کیفیت بهره مند شوید.

 

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021 

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()