کمد لباس یکی از وسایل چوبی دکوراسیون داخلی منازل به حساب می آید که تنها چند سال است وارد خانه های ایرانی شده است و از مزایای کمدها بهره مند می شوند. با گذر زمان وسایل جدیدتری از جنس چوب ساخته شدند و مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد که می توان به انواع کمد لباس اشاره نمود که به شکل های متفاوت طراحی و تولید می شوند. در گذشته تنها از چوب طبیعی برای ساخت انواع کمد لباس استفاده می نمودند که گران قیمت و بسیار سنگین بودند و جابجایی آنها بسیار سخت بود ولی به مرور زمان طراحان با متریال مقاومت دیگری چون چوب MDF آشنا شدند که ارزان و سبک تر از چوب های طبیعی می باشد. از این رو ساخت کمد لباس MDF رونق پیدا کرد و اکثر افراد وسع خرید کمدهای لباس در طرح و رنگ های مختلف را پیدا کردند.

مزایای کمد لباس

کمدهای لباس برای یک هدف تولید شدند و آن ایجاد فضای مرتب و بدون بهم ریختگی می باشد. به عبارتی با وجود کمدهای لباس می توان تمام لباس ها را به صورت منظم در کشوهای مختلف کمدها قرار داد و موجب خلوت تر شدن فضای داخلی اتاق ها شد. امروزه کمدهای لباس را در دو طرح کلی کمدهای لباس درب لولایی و کمدهای لباس درب ریلی طراحی می کنند که استفاده از آنها بسیار ساده و راحت می باشد. معمولاً چوب هایی که برای کمد لباس ها انتخاب می شود باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتواند وزن لباس های موجود در کمد را تحمل کند و همچنین برای ایجاد مقاومت بالا در برابر نفوذ آب از روکش و رنگ های خاصی استفاده می کنند تا طول عمر کمدهای لباس را ارتقاء ببخشند. برای خرید کمد لباس4 کشو CNC404به سایت مراجعه کنید.

 

خرید کمد لباس

هنگام خرید کمدهای لباس توجه داشته باشید کمد لباس ام دی اف خریداری کنید، در واقع از کمد لباس ملامینه یا نئوپان که تخته فشرده ساخته شده اند خودداری کنید. کمد لباس ملامینه با روکش ام دی اف پوشیده می شود و برخی از موارد با کمد لباس MDF اشتباه گرفته می شود. جنس نئوپان در واقع نسبت به نفوذ آب از مقاومت کمتری برخوردار می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب با هدف عرضۀ کالای چوبی مشتری پسند، انواع کمد لباس چوبی و ام دی اف را با قیمت مناسب عرضه می کند. در حال حاضر فروش کمد لباس کشویی بیش از پیش علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است و امکان خرید اینترنتی کمد لباس را برای مشتریان فراهم نموده است.

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()