میز ناهارخوری یکی از اجزای اصلی آشپزخانه می باشد که در این سال های اخیر اکثر منازل بر اساس تعداد نفرات دارای یک میز ناهارخوری با کیفیت و زیبا می باشند. همانطور که بیان شد، خرید میز ناهارخوری از اقلام ضروری دکوراسیون داخلی آشپزخانه به حساب می آید و افرادی که از مبلمان استفاده می کنند، به نوعی برای راحتی از میزهای ناهارخوری نیز بهره می برند. تولیدکنندگان بر اساس مشتری مداری و جلب نظر مشتریان و همچنین افزایش فروش محصولات، همواره در تلاش هستند با تلفیق متریال متفاوت و با کیفیت، محصولات چوبی زیبا و کاربردی تولید کنند. از این رو در طراحی میزهای ناهارخوری نیز این تکنیک ها به کار رفته است و میزهای ناخوری ارزان و با کیفیت را وارد بازار نموده اند.

میز ناهارخوری مدرن

از ابتدا افراد مرفه و اشراف توانایی خرید میزهای نهارخوری را داشتند و میز ناهارخوری کلاسیک برای این قشر افراد طراحی می شد. ولی به مرور زمان طراحان با متریال مقاوم و در عین حال ارزان آشنا شدند و این مسئله باعث شد تا میز نهارخوری کلاسیک ارزان نیز تولید کنند ولی با گذشت زمان طراحی دکوراسیون به سمت و سوی دکوراسیون مدرن سوق پیدا کرد و این موضوع طراحان را به فکر واداشت تا با استفاده از مواد اولیۀ متفاوت و ایجاد خلاقیت در طراحی، میزهای ناهارخوری پلیمری یا ABS، میزهای ناهارخوری فلزی را علاوه بر میزهای نهارخوری چوبی طراحی نموده و با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند. از این رو با عنوان میزهای ناهارخوری مدرن شناخته شدند و نظر مشتریان را بیش از پیش به خود جذب نموده است. برای خرید میز ناهارخوری فلزی به سایت مراجعه کنید.

فروش میز ناهارخوری ارزان

فروشگاه های عرضه لوازم چوبی منجمله مبلمان، سرویس خواب، تختخواب و امثال آن، فروش انواع میز ناهارخوری را در ابعاد و اندازه های متفاوت با قیمت مناسب انجام می دهند. در نتیجه می توانید بر مبنای سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه و یا دکوراسیون بخشی از فضای سالن پذیرایی، سبک مدرن و یا کلاسیک بودن میز نهارخوری خود را انتخاب کنید. همچنین هنگام خرید میزهای ناهارخوری باید ابعاد و فضای محل قرار گیری میز را در نظر داشته باشید تا فضای بیشتری را اشغال نکند و شما را از فعالیت های آشپزخانه بازدارد.

فروشگاه بهسازان چوب به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات دکوراسیون چوبی و فلزی فعالیت دارد و از نیروی متخصص در بخش فروش محصولات استفاده می نماید. از این رو برای أخذ مشاوره برای خرید ارزان ترین میز ناهارخوری با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()