یکی از پکیج هایی که توسط آموزشگاه آرایشگری بهسیما به علاقمندان به آرایشگری ارائه میشود  آموزش آرایشگری بانوان میباشد.  آموزش آرایشگری بانوان  یک پکیج کامل شامل کلیه دوره های آموزش آرایشگری میباشد که میتواند یک فرد معمولی را به یک فرد حرفه ای تبدیل کند. امروزه روش های مختلف و متنوعی برای آرایش موی بانوان ابداع شده است که البته در صورتیکه قصد داشته باشید تا در هر یک از این روش ها حرفه ای شوید پس باید در دوره های برگزار شده در آموزشگاه آرایشگری بهسیما تحت عنوان دوره ی آموزش آرایشگری بانوان شرکت کنید. با شرکت در این دوره بصورت تضمینی میتوانید با انواع روش های آرایشی آشنا شوید که این آموزش ها مزیت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 آموزش آرایشگری بانوان فرصتی مناسب برای اشتغال شما

یکی از فرصت هایی که با شرکت در  آموزش آرایشگری بانوان برای شما ایجاد خواهد شد فرصت شغلی مناسب میباشد. با شرکت در این دوره میتوانید فرصت شغلی بسیار مناسب و پر در آمدی را برای خود بیابید. در واقع این دوره باعث میشود تا با مراجعه به آرایشگاه ها به عنوان یک آرایشگر آن هم یک آرایشگر حرفه ای مشغول به کار شوید و در آمد خوبی را برای خود کسب کنید. امروزه و با وجود دوره های آموزش آرایشگری دیگر نیازی نیست تا به دنبال شغل های کم در آمد باشید زیرا آرایشگری در آمد بسیار خوبی دارد که شما نیز میتوانید با آموختن این دوره ها در آمد بسیار خوبی داشته باشید. برای شرکت در دوره آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه کنید.

 آموزش آرایشگری بانوان فرصت خود اشغالی را برای شما فراهم خواهد کرد

الزاما نیاز نیست تا با گذراندن دوره آموزش آرایشگری بانوان در آرایشگاه های زنانه مشغول به کار شوید بلکه میتوانید با شرکت در این دوره ها برای خود کسب و کاری را راه اندازی کنید. آموزش های ارائه شده در آموزشگاه آرایشگری بهسیما به حدی حرفه ای میباشد که شما میتوانید آرایشگاهی را برای خود راه اندازی نموده و در آمدی را کسب کنید. همچنین شما میتوانید با راه اندازی آرایشگاه زنانه چندین نفر را نیز برای آرایشگری استخدام نمایید و اشتغال زایی کنید.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان سالها پیش اقدام به تاسیس آموزشگاه نمود و در حال حاضر توانسته هنرجویان زیادی را برای ارائه خدمات آرایشگری تربیت نماید. این آموزشگاه از آموزشگاه های مجاز کشور میباشد که تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت را از سازمان های مربوطه دریافت نموده است و با اطمینان میتوانید در دوره ها شرکت نمایید.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()