میکروبلیدینگ یکی از روش های آرایش نیمه دائم ابرو محسوب میشود که میتوان ابروها را با این روش به فرم دلخواه در آورد. برای انجام میکروبلیدینگ به دلیل اینکه یکی از روش های آرایش بسیار دقیق محسوب میشود باید به یک متخصص و کارشناس با تجربه و خبره در این زمینه مراجعه کنید. این روش آرایشی به دلیل اینکه در بین خانم ها رواج زیادی پیدا کرده است، بسیاری از افراد علاقمند هستند تا با یادگیری این ورش در آمدی را برای خود کسب کنند. امروزه برخی موسسه ها و شرکت ها آموزشی را در قالب دوره آموزش میکروبلیدینگ برای علاقمندان در نظر گرفته اند که میتوان با شرکت در این دوره هر آنچه که درباره میکروبلیدینگ باید بدانید را بصورت عملی بیاموزید. دوره آموزش میکروبلیدینگ شما را از یک فرد معمولی که به آرایشگری علاقمند است اما هیچ شناختی با این روش ندارد به یک فرد حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

کدام آموزشگاه را برا ی شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ انتخاب کنیم؟

برای شرکت در دوره دوره آموزش میکروبلیدینگ باید به دنبال آموزشگاه هایی باشید که ویژگی هایی را که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد در اختیار داشته باشند. یکی از ویژگی ها و مشخصات آموزشگاه مناسب برای طی این دوره اساتید آن هستند. اساتیدی که برای گذراندن دوره دوره آموزش میکروبلیدینگ در نظر گرفته میشوند باید از میان با تجربه ترین ها انتخاب شوند. در واقع این استاد با تجربه و کارکشته است که میتواند شما را از یک فرد معمولی به یک فرد حرفه ای تبدیل کند. اما تنها یک استاد ماهر نیز برای آموزش اصولی کافی نیست. کلاسی که برای آموزش دوره آموزش میکروبلیدینگ در نظر گرفته میشود باید از کلاس های کاملا استاندارد باشد و کلیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز را برای آموزش در اختیار دانشجویان و همچنین اساتید قرار دهد. در صورتیکه آموزشگاه آرایشگری بهسیما و آموزش حرفه ای خدمات پوست را انتخاب کرده باشید بهترین اساتید و همچنین کلاس های کاملا مجهز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که شما را از یک هنر جو به یک فرد حرفه ای تبدیل میکند.

آموزشگاه بهسیما از معتبرترین آموزشگاه ها در سطح کشور

کمتر آموزشگاهی را برای گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ میتوانید بیابید که از اعتبار لازم در زمینه آموزشی برخوردار باشد و زیر نظر ارگان های مربوطه فعالیت خود را آغاز کرده باشد. آموزشگاه آرایشگری بهسیما دارای کادری مجرب و گلچین شده بخصوص در کادر اساتید خود میباشد که در طی سالها فعالیت خود توانسته اند هنرجویان زیادی را با روش اصولی آموزش دهند.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()