میکرونیدلینگ کردن پوست میتواند از موثرترین روش های جوان سازی و شاداب سازی پوست محسوب شود که امروزه در آرایشگاه ها از محبوبیت زیادی برخوردار میباشد. روش های زیادی تا کنون برای جوانسازی پوست معرفی شده اند که در این بین برخی از تاثیر گزاری کمی برخوردار هستند و برخی دیگر تاثیر گزاری بسیار خوبی دارند. میکرونیدلینگ از موثرترین روش های جوانسازی پوست محسوب میشود و هیچ روش دیگری وجود ندارد که تا این حد بتواند در جوان کردن پوست تاثیر داشته باشد. پرطرفدار بودن این روش آموزشگاه های آرایشگری را ترغیب ساخته تا دوره ای را تحت عنوان آموزش میکرونیدلینگ برای علاقمندان در نظر بگیرند. آموزشگاه های زیادی وجود دارند که میتوانید با مراجعه به آنها در این دوره شرکت کنید اما پیشنهاد ما این است که ابتدا و قبل از شرکت در دوره آموزش میکرونیدلینگ بررسی های لازم را انجام داده و سپس یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کنید.

مجوزهای آرایشگاه را قبل از ثبت نام در آموزش میکرونیدلینگ بررسی نمایید

هر آموزشگاه آرایشگری که در کشور تاسیس میشود باید مجوزهای لازم برای فعالیت را اخذ کرده باشد و بدون مجوز نمیتواند فعالیت کند. البته هر چند آموزشگاه هایی وجود دارند که بدون مجوز فعالیت میکنند که این آموزشگاه ها چندان قابل اطمینان نیستند و همچنین نمیتوانند مدرکی را برای ورود به بازار کار به شما ارائه دهند. اما آرایشگاه هایی که مجوزهای لازم را اخذ کرده اند به راحتی قابل اطمینان هستند و با اطمینان خاطر کامل میتوانید در این کلاس ها شرکت کنید.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از مطمئن ترین آموزشگاه های آرایشگری

با خیال راحت میتوانید در آموزشگاه آرایشگری بهسیما برای شرکت در دوره آموزش میکرونیدلینگ شرکت کنید زیرا این آموزشگاه توانسته کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت را کسب نماید و از آموزشگاه های مجاز محسوب میشود. این آموزشگاه همچنین به دلیل اینکه آموزش های بسیار اصولی و استانداردی را به علاقمندان ارائه میدهد جزو آموزشگاه های نمونه در کشور شناخته شده است. همچنین تعرفه هایی که این آموزشگاه برای علاقمندان به آموزش حرفه ای آرایشگری در نظر گرفته است  بسیار مناسب و مقرون بصرفه میباشد و با تعرفه های کاملا منطقی و مناسب میتوانید در دوره های برگزار شده شرکت کنید.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما دوره های زیادی را در زمینه آموزش آرایشگری برگزار میکند که اگر مایل به شرکت در این دوره ها هستید و نیاز به کسب اطلاعات دارید میتوانید با کارشناسان آموزشگاه بهسیما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()