یکی از لوازمی که در طول پیشرفت در زندگی روزمره ی ما توانسته بسیار کاربردی و مفید واقع شود جک برقی پارکینگ می باشد. با استفاده از جک های برقی پارکینگ می توانید درب را از راه دور باز و بسته کنید. عملیات باز و بسته کردن درب پارکینگ به وسیله ی جک برقی پارکینگ با توجه به موتوری که دارد انجام می گیرد . همان طور که از نام برقی مشخص است، جک های برقی پارکینگ با استفاده از برق کار می کنند و به واسطه ی موتوری که دارد جک کار خود را انجام می دهد. جک برقی پارکینگ را می توانید برای یک درب و یا در هر دو درب پارکینگ نصب کنید که با توجه به مدل درب شما و موقعیت پارکینگ انتخاب می شود مثلا برخی از پارکینگ ها از یک درب برخوردار هستند ولی برخی از دو لنگه درب برخوردارند که برای هر لنگه می توان از جک های برقی پارکینگ جداگانه استفاده کرد که به راحتی درب باز و بسته شود. همین طور برخی از پارکینگ ها فضای کافی برای باز و بسته شدن درب را ندارند و یا به دلیل گرفته شدن راه بهتر است درب باز و بسته نشود. برای این نوع پارکینگ ها انواع جک برقی پارکینگ وجود دارد که مخصوص درب های کشویی بوده و می توانید برای این گونه پارکینگ ها استفاده کنید.

 بنابراین با استفاده از جک برقی پارکینگ باکیفیت می توانید درب را به صورت کشویی باز و بسته کنید و دیگر مشکل فضا را نداشته باشید گرچه برای استفاده از اینگونه جک های برقی پارکینگ  نیز باید درب در سمتی که باز می شود معمولا سمت چپ فضای مناسبی را داشته باشد. فروش جک برقی پارکینگ در فروشگاه های مخصوص لوازم برقی و درب صورت می گیرد که می توانید بهترین جک برقی پارکینگ را تهیه و از آن ها بخواهید تا نصب جک را برای شما انجام دهند. برای خرید جک الکترومکانیک بنینکا بیل 30 به سایت مراجعه کنید.

برای خرید انواع جک برقی پارکینگ می توانید به سایت فروشگاه فهام دور مراجعه کرده و انواع جک برقی پارکینگ را مشاهده کرده و نمونه ی مورد نظر خود را به آسانی خرید کرده و آن را درب منزل دریافت کنید. فروشگاه فهام دور بهترین محصولات را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد. عرضه ی جک برقی پارکینگ در فهام دور به صورت مستقیم از کارخانه بوده و به همین دلیل ارزان تر از فروشگاه های دیگر می باشد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()