برای استفاده ی راحت از پارکینگ ها و اتومات شدن درب ها از جک برقی پارکینگ استفاده می شود. برای نصب و بهره گیری از جک برقی پارکینگ باید به نوع درب ها دقت داشت مثلا درب هایی که یک لنگه ای باز می شوند نیاز به یک جک برقی پارکینگ قوی و پرقدرت دارند ولی درب هایی که دو لنگه باید بهم باز و بسته شوند برای هر لنگه جداگانه جک برقی پارکینگ باید نصب شود که همزمان کار می کنند. برای اطلاع از فروش جک برقی پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

برخی از انواع درب های پارکینگ به صورت ریلی هستند گه بای این گونه درب ها نیر جک برقی پارکینگ مخصوص در بازار موجود است و میتوان آن را تهیه کرد. درب های اتوماتیک بسیار کاربردی بوده و زندگی را برای ساکنین و یا عابران راحت کرده . انواع دیگر درب های اتوماتیک در فروشگاه ها نیز به چشم می خورد که موتور به کار رفته و همچنین جک برقی موجود برای این گونه درب ها با جک برقی پارکینگ متفاوت است. معمولا در فر وشگاه ها از درب های ریلی استفاده می شود. استفاده ی مکرر از پارکینگ می تواند مشکلاتی از قبیل مزاحمت و سرقت برای خودرو و اموال ساکنین ایجاد کند زیرا زمانی که شما درب را به صورت دستی ببندید ممکن است کاملا بسته نشود ولی در مورد جک برقی پارکینگ این گونه نیست زیرا جک برقی پارکینگ با قدرت کافی که دارد می تواند به درستی و به صورت کامل درب را ببندد. استفاده ی راحت به وسیله ی ریموت برای هر یک از ساکنین وجود دارد. برای اطلاع از قیمت جک الکترومکانیک 25 بی اف تی  به سایت مراجعه کنید.

 ریموت ها با درب مرتبط و متصل می شوند و بعد از آن می توان از آن ریموت استفاده کرد. برای نصب جک برقی پارکینگ می توانید به وسیله ی خدماتی که فروشگاه ها دارند از آن ها برای نصب کمک بگیرید.

فروشگاه فهام دور به عنوان یک فروشگاه تخصصی در فروش لوازم درب های اتوماتیک دارای حصولات متنوع با کیفیت های بالا و قیمت های بسیار مناسب می باشد که می توان به راحتی از سایت این فروشگاه خرید انواع جک برقی پارکینگ را انجام داد. فروشگاه فهام دور در تلاش است که مشتریان خود را راضی نگه دارد و همچنین با کارشناسان مجربی که دارد می توان در خرید شما را راهنمایی کند تا در انتخاب دچار اشتباه نشوید. به دلیل زیاد شدن محصولات فیک بهتر است از یک فروشگاه معتبر و مرکزی که چندین سال فروش محصولات اصل را دارد خرید خود را انجام دهید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()