درب های اتوماتیک توانسته کمک بسیاری را به صاحبین سازمان ها داشته باشد و راحتی کار را برای افراد ایجاد کند. با وجود درب های اتوماتیک به راحتی می توان عبور و مرور کرد و دیگر درگیر باز و بسته کردن درب های با دست نبود. درب اتوماتیک شیشه ای از انواع متداول درب های اتوماتیک وار می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی نظیر نیم گرد و تمام گرد، لولایی، تاشو و ریلی و گردان و.... می باشند. هر یک از این انواع از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و یک امر مهم در تعیین قیمت درب ها ابعاد درب درخواستی است که با توجه به متریالی که استفاده می گردد تعیین می شود. درب اتوماتیک شیشه ای از فریم یا قالب های آلومینیومی و استیل تشکیل می شود. درب اتوماتیک نوع شیشه ای قابلیت اجرا برای مکان های بزرگ و کوچک را دارد و همان طور که مشاهده می کنید این درب ها را برای اکثر سازمان ها استفاده می کنند. فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

 از جهت ایمنی این درب های شیشه ای امنیت بالایی را دارند و با استفاده از ریموت کنترل خواهند شد و با داشتن قفل الکترومکانیک شما می توانید این درب ها را قفل کنید. سنسور های به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای به حرکت و عبور افراد  حساس بوده و می تواند به درستی و بدون خطا کار کند و هیچ مزاحمتی را برای افراد ایجاد نکند. درب های اتوماتیک شیشه در حالت ریلی بسیار رواج پیدا کرده و به دلیل نیاز نداشتن فضای اضافی بسیار مورد رضایت مراکز مختلف قرار گرفته است. برای خرید نوع درب مورد نظر خود را تعیین کرده و از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید. نصب درب اتوماتیک شیشه ای نیز تخصصی بوده و باید توسط افراد ماهر صورت گیرد تا مشکلات بعدی در پی نداشته باشد و کارکرد خوبی را بتوانید از درب اتوماتیک خود داشته باشید. برای اطلاع از فروشگاه درب اتوماتیک شیشه ای لابل اویلوس 150 با قفل و باتری به سایت مراجعه کنید.

 

فروشگاه های عرضه کننده ی درب اتوماتیک شیشه ای این درب ها را در کیفیت های مختلفی عرضه می کنند و این اهمیت بالایی دارد که شما از کدام فروشگاه خرید خود را انجام می دهید. برای خرید انواع درب اتوماتیک با کیفیت از فروشگاه فهام دور به سایت مراجعه کنید و نواع محصولات را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما برای راهنمایی در خرید همه ساعته در خدمت شما هستند. خرید خود را ارزان انجام دهید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()