درب های شیشه ای در بسیاری از ساطمان ها و ادارات از قبیل فروشگاه ها و هتل ها و بیمارستان ها و.... به چشم ی خورد. انواع درب اتوماتیک شیشه ای ظاهری زیبا داشته و با توجه به شیشه ای بودنش قابلیت دید به داخل را دارد. این درب ها مجهز به ریموت برای کنترل از راه دور و همچنین باز و بسته شدن خودکار هنگام تردد افراد می باشد. انواع درب اتوماتیک شیشه ای متناسب با هر دکوراسیونی بوده و برای هر مکانی قابلیت اجرا دارد. انواع مختلفی از درب های اتوماتیک شیشه ای مانند لولایی و تاشو و گردان و نیم گرد و... وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی را دارد و برای مکان عای مختلف با توجه به ویژگی هایش می تواند اجرایی شود. نصب این درب ها آسان بوده و در زمان کوتاهی انجام پذیر است. این درب ها ایمنی خیلی خوبی دارد و مجهز به قفل الکترومکانیکی برای موارد ضروری است. درب های شیشه ای آلودگی صوتی ندارد و به هنگام باز و بسته شدن کمترین صدا را ایجاد می کنند که مزاحم کسی نخواهد شد. خرید و فروش درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

 انرژی مصرفی درب اتوماتیک شیشه ای بسیار کم بوده و به صرفه و اقتصادی است .  برای درب های شیشه ای می توان از شیشه های تک جداره و یا دوجداره برای ضخامت بالاتر و مقاومت بیشتر استفاده نمود. درب های شیشه ای اتوماتیک می توانند در حالتی ثابت بمانند مثلا در حالت های تمام باز و یا نیمه باز یا بسته بمانند و در صورت عبور بی از حد مزاحمتی را نداشته باشد همچنین سرعت این درب ها با توجه به شرایط مختلف می تواند قابل تنظیم باشد و سرعت دلخواه را برای آن در نظر گرفت. این درب ها از سنسور های قوی برخوردارند و به کسی صدمه ای وارد نخواهند کرد بنابراین با خیال راحت می تاون از درب اتوماتیک شیشه ای ستفاده کرد و از مزیت های این درب های خوب و باکیفیت استفاده کرد. برای اطلاع از خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای را می توانید در حالت های 4لنگه و 2 لنگه داشته باشید که برای مکان های کوچک از 2لنگه درب و برای مراکز بزرگ از 4لنگه درب استفاده می شود. فروشگاه فهام دور انواع درب ها را در مجموعه ی خود دارد که این درب ها باکیفیت بالایی ساخخته شده و با مناسب ترین قیمت در سایت قرار گرفته است. از طریق لینک می توانید به سایت فروشگاه فهام دور انتقال پیدا کنید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()